DOMAĆI BRAND
Hifa Oil i francuski Total predstavili novi brend ISOMAX
Manager.ba/akta.ba BiH 13 prosinca, 2019
Izvor fotografije:
akta.ba

ISOMAX predstavlja novu generaciju aditiviranih goriva koje je prilagođeno novim standardima EURO 6 motora. Novi brend je razvijen tako da se njegovom upotrebom postiže idealan omjer snage i potrošnje, te samim tim produžava radni vijek motora čak i u ekstremnim uvjetima kao što su velike hladnoće.

 

Hifa Oil vodeći privatni distributer nafte i naftnih derivata u Bosni i Hercegovini, jučer je na Konferenciji za medije upriličenoj u sarajevskom Hotelu Hills i službeno predstavila svoj novi brend ISOMAX. Radi se o novom gorivu vrhunskog kvaliteta kojeg je razvila i patentirala Hifa Oil u suradnji s francuskim Totalom. 

"ISOMAX je kruna našeg sedamnaestogodišnjeg rada i pečat kvaliteta. U suradnji s francuskom naftnom kompanijom Total razvili smo gorivo vrhunske kvalitete i visokih performansi koje će, siguran sam, postati sinonim za kvalitetu u Bosni i Hercegovini, ali i regiji. Također, želim istaći da iza ovog brenda ne stoji samo ime, već višedecenijsko iskustvo i tim ljudi koji pomjera granice", rekao je Kenan Ahmetlić izvršnog direktora i člana Uprave Hifa Oil.

Gergely Cseke, sales area manager francuske kompanije Total za Central-Eastern Europe&CIS, je pohvalio odličnu suradnju s Hifa Oil, istakavši izuzetne prednosti novog brenda. On je kazao da je uvjeren u uspjeh ISOMAX-a te kako se nada da će poslovni obim dvije kompanije u budućnosti još više rasti.

Na Konferenciji za medije, obratili su se i Sumeja Ahmetlić direktorica marketinga u Hifa Oil Grupaciji, koja je kazala kako je ovo za Hifa Oil jako važan događaj koji predstavlja refleksiju truda i rada cijelog tima Hifa Oil koji je vodio projekt ISOMAX.

"ISOMAX je kruna rada kompanije Hifa Oil iz jedinstvenog  razloga što objedinjuje sve pravce poslovanja naše kompanije i donosi nam tržišnu prednost. ISOMAX proizvode možete pronaći već danas na 14 benzinski pumpi Hifa Oil u BiH i Crnoj Gori", kazala je Sumeja, naglašavajući kako novim brendom svojim kupcima pružaju sigurnost i blagostanje putovanja i kretanja.

"Vjerujem da će naš novi brend baš kao i njegovo ime donijeti potpuno novu energiju na tržište, jer je ISOMAX energija budućnosti", zaključila je Sumeja.

Venan Hadžiselimović izvršni direktor Hifa Oil rekao je da vjeruje da je suradnja uspostavljena na obostrano zadovoljstvo s najvećom svjetskom kompanijom u istraživanju proizvodnje i distribucije naftnih derivata i aditiva francuskom kompanijom Total.

Na konferenciju su se prisustvovali i akteri nove promotivne kampanje, poznati glumci iz regije, Slavko Sobin iz Hrvatske, Dušan Kovačević iz Crne Gore, Bojan Dimitrijević iz Srbije, i Aleksandar Seksan iz Bosne i Hercegovine.

U prisustvu mnogobrojnih novinarskih ekipa, službeno su predstavljeni TV spotovi nove promotivne kampanje brenda ISOMAX, u produkciji sarajevske agencije Gotiva.  

ISOMAX je brend aditiviranog goriva kojeg je razvila i patentirala Hifa Oil u suradnji s francuskim Totalom. ISOMAX predstavlja novu generaciju aditiviranih goriva koje je prilagođeno novim standardima EURO 6 motora. Novi brend je razvijen tako da se njegovom upotrebom postiže idealan omjer snage i potrošnje, te samim tim produžava radni vijek motora čak i u ekstremnim uvjetima kao što su velike hladnoće. U okviru brenda ISOMAX na tržište su plasirana i ulja, maziva za automobile, kao i linija auto – kozmetike.

ISOMAX se proizvodi u Francuskoj i bit će distribuiran kako na domaćem tržištu, tako i u zemljama regije. Za Hifa Oil ovo predstavlja veliki iskorak, jer paralelno s razvojem maloprodaje radimo i na razvoju kvaliteta. Kvaliteta i sigurnost po kojoj smo prepoznatljivi u veleprodaji, želimo zadržati i u maloprodaji.

Tagovi:
Video
VIDEO
Kako izgraditi osobni brend - 5 ključnih elemenata
VIDEO
Hrvatska pjevačica otkriva tajnu rasta La Piela za 500 posto u godinu dana
VIDEO
Mate Rimac: Poznat mi je osjećaj kad puno radiš, a ne znaš hoće li firma preživjeti do idućeg tjedna