BILJANA LOVRINOVIĆ
GALOP DIGITAL: Dijaspora je najbolji promotor investicija
Manager.ba/Avaz.ba BiH 09 listopada, 2018
Izvor fotografije:
Biljana Lovrinović

Biljana Lovrinović rođena je u Travniku, a osnovnu školu do četvrtog razreda pohađala je u Docu na Lašvi.

Osnovno školovanje je nastvaila u Zagrebu i Hamburgu, a završila s gimnazijom u Eastlakeu u Ohiju.

Studirala je na Kent State univerzitetu. Kao studentica je radila za novine kao grafička dizajnerica, urednica i kreativna direktorica te freelance dizajnerica.  

Nakon završenog studija, odlučila se preseliti u Los Angeles da bi nastavila graditi karijeru u kreativnoj branši i marketingu.

Stalno je imala želju za pokretanjem biznisa u BiH, ali pravi trenutak se dogodio tek prije nekoliko godina, kada je osjetila da svojim znanjem i iskustvom može više doprinijeti.  

 

Pravo vrijeme

 

- Prije dvije godine, u Americi sam pokrenula kompaniju „Equus Group“ koja se bavi se brend i marketing konzaltingom.

Kada je kompanija prepoznala potrebe za IT rješenjima, shvatila sam da je sada možda najbolje vrijeme da se okrene prema BiH i talentu u IT sektoru tamo.

Nakon sve češćih putovanja u BiH, shvatila sam potencijal i sposobnost mladih i odlučila da je pravo vrijeme da upravo u BiH pokrenem IT firmu „Galop Digital“ - priča Lovrinović.

Firma se bavi izradom internet stranica, mobilnih aplikacija i drugih po mjeri digitalnih rješenja.

Dodali su i novu vertikalu digitalnog marketinga.

Rješenja za digitalnim marketingom su danas prijeka potreba u poslovanju i to prepoznaju klijenti, a i oni se trude da ih educiraju da bi što bolje poslovali.

Klijenti su američke firme, ali već se pomalo okreću i Europi.

- Trenutno nemamo problema sa zapošljavanjem. Naša strategija je da jednog po jednog radnika upošljavamo i prema svojoj kulturi oblikujemo.

Kultura poslovanja je vrlo važna za nas. Naše kolege su predane i spremne da se prema našem načinu poslovanja usklade, što je za mene jedan od najvećih kvaliteta.

Klijenti su dosta zahtjevni, što je i razumljivo kad se o našem poslu radi, svaki detalj je važan.

Mi svojim radom utječemo na poslovanje naših klijenata, tako da je upravo njihov uspjeh i naš uspjeh.

Plan je naredne godine da proširimo portfelj klijenata u Europi. O

dlično funkcioniramo s klijentima iz SAD-a jer svaka osoba u timu govori i odlično piše engleski jezik, ali smatram da ćemo imati dosta toga ponuditi i u Europi.

Tako da zajedno s našom sestrinskom firmom „Equus Group“ možemo stvarati nove prilike za buduće poslovanje - dodaje Lovrinović.

Kaže da su ih ljudi zaustavljali na ulici u Travniku i na pojedinim mjestima gdje je završavala administraciju.

- Govore nam kako su sretni da sam se odlučila na ovaj korak i da im se, ako ikako mogu pomoći, javim.

Naša investicija inicijalno nije bila velika, jer naša želja nije bila napraviti veliki bum, nego da idemo korak po korak i dugoročno pravimo impakt, da imamo prave suradnike koji prepoznaju naš stil poslovanja - poručuje Lovrinović. 

 

Galop Digital jedna je od kompanija korisnica USAID projekta "Diaspora Invest"

 

- Za nas nije bilo toliko važan samo financijski doprinos USAID-a nego i sama činjenica da imamo partnere koji nas mogu podržati na putu, pogotovo jer smo na samom početku.

„Galop Digital“ puni godinu u veljači. Uz to ne smijemo zaboraviti ni PR koji dolazi uz suradnju, ne samo u BiH nego ga mi koristimo i u SAD - napominje Lovrinović.

 

Visoka kvaliteta

 

Sada su trenutno dobro pozicionirani i rade s prilično zdravim malim i srednjim biznisima, što je upravo njihov “sweet spot”, tako da su veoma sretni s trenutnim poslovanjem.

- Mi kao investitori bh. dijaspore imamo misiju da, ako već ulažemo u BiH, to shvatimo kao osobno zalaganje i odgovornost za prosperitetniju BiH.

Ovo je zemlja koja se još na svoj način pronalazi, stvara svoj brend u svijetu i mislim da mi, ulagači iz bh. dijaspore, možemo biti dokaz i internacionalnoj zajednici da je upravo rad koji izlazi iz BiH visokog kvaliteta, važno je samo uložiti i obučiti radnu snagu.

Mi koji ulažemo u BiH možemo i trebamo biti ambasadori BiH u svijetu - zaključuje Lovrinović.

 

Želimo rasti na zdrav način

 

- Naša sestrinska firma u SADu- dosta radi na razvoju poslovanja, tako da bi nama u BiH omogućila što skoriji i zdraviji rast, tako da gledamo da što više posla preusmjerimo prema BiH, s tim da na zdrav način rastemo.

No, naravno, kao firma koja se bavi tehnologijom, moramo se svakodnevno boriti s raznoraznim pitanjima cyber sigurnosti i imati prave resurse da štitimo klijente.

Definitivno mislim da će nam ubrzo kadar biti veliki izazov, jer čak i u samom Clevelandu već s poslovnim suradnicima vidim da je kadar najveći izazov, ali nadam se da ćemo time moći povećati naš tim u BiH - poručuje Lovrinović.

 

Doprijeti do mladih koji se iseljavaju

 

Njena velika želja su bili rad s mladima, edukacija i mentorstvo te poručuje da će u narednim godinama pokušati doprijeti do mladih koji se iseljavaju ili koji su se već iselili, da zajedno s njima rade i oblikuju zdravu poslovnu atmosferu u BiH.

Video
LAFAT
Lider u preradi metala i korištenju alternativnih izvora energije u BiH i regiji
BERBA URANILA
Kakva će vina doći od ovogodišnje berbe?
ANER KRUŠKONJA, OBRTNIČKA KOMORA HNŽ
Koliko se danas isplati biti obrtnik