Biljana Lovrinović rođena je u Travniku, a osnovnu školu do četvrtog razreda pohađala je u Docu na Lašvi.
Osnovno školovanje je nastvaila u Zagrebu i Hamburgu, a završila s gimnazijom u Eastlakeu u Ohiju.
Studirala je na Kent State univerzitetu. Kao studentica je radila za novine kao grafička dizajnerica, urednica i kreativna direktorica te freelance dizajnerica.
Nakon završenog studija, odlučila se preseliti u Los Angeles da bi nastavila graditi karijeru u kreativnoj branši i marketingu.
Stalno je imala želju za pokretanjem biznisa u BiH, ali pravi trenutak se dogodio tek prije nekoliko godina, kada je osjetila da svojim znanjem i iskustvom može više doprinijeti.
Pravo vrijeme
- Prije dvije godine, u Americi sam pokrenula kompaniju „Equus Group“ koja se bavi se brend i marketing konzaltingom.
Kada je kompanija prepoznala potrebe za IT rješenjima, shvatila sam da je sada možda najbolje vrijeme da se okrene prema BiH i talentu u IT sektoru tamo.
Nakon sve češćih putovanja u BiH, shvatila sam potencijal i sposobnost mladih i odlučila da je pravo vrijeme da upravo u BiH pokrenem IT firmu „Galop Digital“ - priča Lovrinović.
Firma se bavi izradom internet stranica, mobilnih aplikacija i drugih po mjeri digitalnih rješenja.
Dodali su i novu vertikalu digitalnog marketinga.
Rješenja za digitalnim marketingom su danas prijeka potreba u poslovanju i to prepoznaju klijenti, a i oni se trude da ih educiraju da bi što bolje poslovali.
Klijenti su američke firme, ali već se pomalo okreću i Europi.
- Trenutno nemamo problema sa zapošljavanjem. Naša strategija je da jednog po jednog radnika upošljavamo i prema svojoj kulturi oblikujemo.
Kultura poslovanja je vrlo važna za nas. Naše kolege su predane i spremne da se prema našem načinu poslovanja usklade, što je za mene jedan od najvećih kvaliteta.
Klijenti su dosta zahtjevni, što je i razumljivo kad se o našem poslu radi, svaki detalj je važan.
Mi svojim radom utječemo na poslovanje naših klijenata, tako da je upravo njihov uspjeh i naš uspjeh.
Plan je naredne godine da proširimo portfelj klijenata u Europi. O
dlično funkcioniramo s klijentima iz SAD-a jer svaka osoba u timu govori i odlično piše engleski jezik, ali smatram da ćemo imati dosta toga ponuditi i u Europi.
Tako da zajedno s našom sestrinskom firmom „Equus Group“ možemo stvarati nove prilike za buduće poslovanje - dodaje Lovrinović.
Kaže da su ih ljudi zaustavljali na ulici u Travniku i na pojedinim mjestima gdje je završavala administraciju.
- Govore nam kako su sretni da sam se odlučila na ovaj korak i da im se, ako ikako mogu pomoći, javim.
Naša investicija inicijalno nije bila velika, jer naša želja nije bila napraviti veliki bum, nego da idemo korak po korak i dugoročno pravimo impakt, da imamo prave suradnike koji prepoznaju naš stil poslovanja - poručuje Lovrinović.
Galop Digital jedna je od kompanija korisnica USAID projekta "Diaspora Invest"
- Za nas nije bilo toliko važan samo financijski doprinos USAID-a nego i sama činjenica da imamo partnere koji nas mogu podržati na putu, pogotovo jer smo na samom početku.
„Galop Digital“ puni godinu u veljači. Uz to ne smijemo zaboraviti ni PR koji dolazi uz suradnju, ne samo u BiH nego ga mi koristimo i u SAD - napominje Lovrinović.
Visoka kvaliteta
Sada su trenutno dobro pozicionirani i rade s prilično zdravim malim i srednjim biznisima, što je upravo njihov “sweet spot”, tako da su veoma sretni s trenutnim poslovanjem.
- Mi kao investitori bh. dijaspore imamo misiju da, ako već ulažemo u BiH, to shvatimo kao osobno zalaganje i odgovornost za prosperitetniju BiH.
Ovo je zemlja koja se još na svoj način pronalazi, stvara svoj brend u svijetu i mislim da mi, ulagači iz bh. dijaspore, možemo biti dokaz i internacionalnoj zajednici da je upravo rad koji izlazi iz BiH visokog kvaliteta, važno je samo uložiti i obučiti radnu snagu.
Mi koji ulažemo u BiH možemo i trebamo biti ambasadori BiH u svijetu - zaključuje Lovrinović.
Želimo rasti na zdrav način
- Naša sestrinska firma u SADu- dosta radi na razvoju poslovanja, tako da bi nama u BiH omogućila što skoriji i zdraviji rast, tako da gledamo da što više posla preusmjerimo prema BiH, s tim da na zdrav način rastemo.
No, naravno, kao firma koja se bavi tehnologijom, moramo se svakodnevno boriti s raznoraznim pitanjima cyber sigurnosti i imati prave resurse da štitimo klijente.
Definitivno mislim da će nam ubrzo kadar biti veliki izazov, jer čak i u samom Clevelandu već s poslovnim suradnicima vidim da je kadar najveći izazov, ali nadam se da ćemo time moći povećati naš tim u BiH - poručuje Lovrinović.
Doprijeti do mladih koji se iseljavaju
Njena velika želja su bili rad s mladima, edukacija i mentorstvo te poručuje da će u narednim godinama pokušati doprijeti do mladih koji se iseljavaju ili koji su se već iselili, da zajedno s njima rade i oblikuju zdravu poslovnu atmosferu u BiH.