SAVJETI
FORBES SAVJETUJE: 7 stvari koje trebate znati ako želite uspjeh u digitalnom marketingu
Manager.ba/oslobođenje.ba BiH 01 kolovoza, 2019
Izvor fotografije:
oslobođenje.ba

Od kada je digitalni marketing postao pristupačniji, sa rezultatima koje je mnogo lakše pratiti nego što je slučaj u tradicionalnom marketingu, mnoge kompanije prelaze na ovaj oblik rada.

Korištenje pristupa kao što su video-marketing, marketing sadržaja, marketing na društvenim medijima i mobilno oglašavanje može vam pomoći da unaprijedite cijelokupno poslovanje, izgradite prepoznatljiv brend (i sebe kao brend) i da omogućite kompaniji da se bolje rangira u pretrazi na Googlu, a sve to uz minimalne troškove i vrijeme.

Ali kad je toliko mogućnosti, ponekad je teško da odlučite na šta treba da koncentriraete svoje napore, a da ne postanete preopterećeni.

U nastavku, nekoliko članova vijeća agencije Forbes dijeli savjete o digitalnom marketingu koje možete da iskoristite za izgradnju brenda.

 

1. Fokusirajte se na svaki element vaše strategije

Dostupnost digitalnog marketinga za startup kompanije s jedne strane predstavlja prednost, ali je s druge strane to prepreka.

Tržište je mnogo popunjenije i nije lako da se probijete kroz svu tu gomilu reklamnih poruka koje potrošači dobijaju svakog trenutka.

Za brendove koji nemaju mnogo resursa važno je da budu izuzetno temeljno usredsređeni kako na svoju poruku, tako i na publiku kojoj tu poruku prenose, a i na kanale koje koriste da im prenesu tu poruku. – Eric Dan, „Open Influence“

 

2. Upoznajte svoju publiku

Osim ako nemate nekog darežljivog financijera ili ne radite za bogatog vlasnika startup kompanije, ne možete odmah da idete na „velike zalogaje“.

Umjesto toga, budite pametni u komunikaciji sa svojom publikom.

Saznajte što im je potrebno, što žele i koliko cijene ono što im nudite.

Na taj način ćete ubrzo postati veliki brend za malu publiku, što će biti odlična početna pozicija za jačanje i stvaranje sve većeg utjecaja.

Mnogo je bolje da vas istinski voli mali broj ljudi, jer će oni širiti pozitivne vijesti o vama, nego da veliki broj ljudi ima prosječno ili loše mišljenje o vama. – Dan Golden, „Be Found Online“

 

3. Upamtite da je dizajn važan

Poboljšani pristup medijskim platformama olakšao je startupovima da se takmiče sa mnogo većim kompanijama i to na istom terenu.

Kako biste tu prednost mogli da iskoristite na odgovarajući način, morate pažljivo da odaberete način na koji radite digitalni plasman i da i sve ostalo radite u skladu sa tim.

Dizajn je veoma važan: Iz perspektive potrošača i vi i vaši konkurenti se nalazite na njihovim ekranima i nešto im nudite. – Ahmad Ker, „Marketing Twistlab“

 

4. Kreirajte marketinški program preporuka (referal)

Jedna od taktika digitalnog marketinga, u koju svaki startup treba investirati, jeste takozvani program marketinških preporuka (referal).

Što je program preporuka i kako funkcionira?

Važno je da kupcima što je moguće više olakšate da svojim prijateljima pričaju o vama, bilo to na društvenim medijima ili preko recenzija.

Nakon toga bi trebalo da nastavite da identificirate postojeće korisnike koji imaju utjecaj (primjera radi, dovoljno veliki broj pratitelja na društvenim medijima) i da ih aktivirate kako bi oni brže potakli svijest o brendu.

Možete da ih aktivirate tako što ćete im ponuditi procent od zarade ili poklanjajući im besplatne usluge i proizvode – Lily Stevens, „Mavrck“

 

5. Budite dosljedni

Izgradnja novog brenda zahtjeva da kroz sve kanale prenosite konzistentnu poruku i da imate određeni raspored kreiranja sadržaja.

Zato nemojte zbunjivati nove klijente ili posjetioce porukama ili ponudama koje nisu jasne.

Također, pošto korisnici postaju navijači i sljedbenici koji stupaju u interakciju sa vašim brendom i sadržajem, obavezno stvarajte novi brendirani sadržaj na dosljednom nivou, tako da vaši pratitelji ne zaborave na vas.

Ukoliko ne možete da postignete postavljati sadržaje na više kanala, odaberite onaj kanal na kome se nalazi najviše vaše publike i tu budite ažurni, kreativni i, naravno, dosljedni. – Timothy Nicols, „ExactDrive, Inc“

 

6. Postavite cilj, ispitajte, ponovite

Čak iako je kompanija tek pokrenuta morali biste da imate zaista jasnu sliku o tomet ko je vaša publika.

S obzirom na to da na društvenim medijima možete da dobijete mnogo za relativno malo novca, sljedeći korak bi bio da tu publiku ciljate preko plasmana sadržaja na Facebooku i ostalim kanalima.

Ova praksa vam omogućuje da polako testirate vode u kojima trebate plivati i da tako uvidite što daje rezultate, a što nije efikasno.

Kada jednom saznate što daje najbolje rezultate, možete da počnete da ulažete veće količine novca u provjerene vrste kampanja i oglasa. – Jenny Smith, „EGR International“

 

7. Budite veoma precizni u ciljanju

Digitalni marketing može djelovati zastrašujuće za nove kompanije, zato što se uporedo treba voditi borba za publiku i da se radi na uspostavljanju brenda.

Da biste održavali troškove u realnim okvirima, morate biti veoma precizni u ciljanju.

Ako prodajete preko interneta i želite da se oglašavate na pretraživačima, ciljajte specifične ključne riječi, a ne široke pojmove. Široki pojmovi i ključne riječi su skuplji jer se većina većih brendova natječe za njih. – Michael Vainhouse, „Logical Position“

Najnovije vijesti
Video
EMIL BALAVAC, MINSTAR TRGOVINE, TURIZMA I ZAŠTITE OKOLIŠA HNŽ
Prirodni resursi ne smiju biti tu samo za zaradu i masovni turizam
DR. SC. IGOR ŽIVKO
Nameti na plaću su nam daleko veći od onih u okruženju
KRISTINA MARIĆ
Osobni rast i razvoj nikada ne prestaju