KAMPANJA
FARMA II projekt pokreće kampanju “Hrana gurmana”
manager.ba/fokus.ba BiH 02 srpnja, 2020
Izvor fotografije:
fokus.ba

Kampanja će promovirati 120 malih biznisa, uključujući 100 poljoprivrednih proizvođača, delikatesnih trgovina i 10 restorana koji koriste domaće BH proizvode u svojoj kuhinji. To bi trebalo pomoći malim biznisima u BiH da se nose s posljedicama pandemije COVID-19 i prošire svoju bazu kupaca.

 

Kampanja će biti vođena na društvenim mrežama i web stranici Sweden/USAID FARMA II projekta www.farmabih.ba

Sweden/USAID FARMA II projekt pokrenuo je danas kampanju za informiranje javnosti pod nazivom “Hrana gurmana”.

Tijekom sljedeća tri mjeseca kampanja će promovirati visokokvalitetne prehrambene proizvode iz cijele BiH, dok će prirodna kozmetika biti promovirana pod srodnim sloganom.

Kampanja će promovirati 120 malih biznisa, uključujući 100 poljoprivrednih proizvođača, delikatesnih trgovina i 10 restorana koji koriste domaće BH proizvode u svojoj kuhinji. To bi trebalo pomoći malim biznisima u BiH da se nose s posljedicama pandemije COVID-19 i prošire svoju bazu kupaca.

Pomenutom kampanjom Sweden/USAID FARMA II projekt želi skrenuti pažnju potrošača u Bosni i Hercegovini na neke od najboljih domaćih proizvođača i njihove proizvode. Cilj je povezati ljubitelje ukusne i zdrave hrane s najboljim proizvodima koje Bosna i Hercegovina može ponuditi, te trgovinama i restoranima koji ih nude.


Kampanja će biti vođena na društvenim mrežama i web stranici Sweden/USAID FARMA II projekta www.farmabih.ba.

U narednih nekoliko dana FARMA II projekt objavit će javni poziv u kojem će pozvati sve bh. proizvođače koji ispunjavaju uvjete da se pridruže kampanji.

Kampanja će koristiti sljedeće društvene medije:

  1. Facebook: https://www.facebook.com/HranaGurmana/
  2. Instagram: https://www.instagram.com/hranagurmana/
  3. Twitter: https://twitter.com/HranaGurmana
  4. YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCjcP91xawoVagJ08NKSsdJw/featured
  5. LinkedIn: https://www.linkedin.com/showcase/hrana-gurmana/
Tagovi:
Video
VIDEO
Kako izgraditi osobni brend - 5 ključnih elemenata
VIDEO
Hrvatska pjevačica otkriva tajnu rasta La Piela za 500 posto u godinu dana
VIDEO
Mate Rimac: Poznat mi je osjećaj kad puno radiš, a ne znaš hoće li firma preživjeti do idućeg tjedna