IRENA MILIČEVIĆ VUKOJA, WOMAN.COMM
Društveno odgovorna komunikacija mora biti potkrijepljena djelima
Manager BiH 09 listopada, 2024

Zbog katastrofalnih poplava koje su zadesile BiH prethodnih dana, organizatori Woman.Comm konferencije odlučili su odgoditi gala večer i nastup Amire Medunjanin, najavljene za 15. listopada u Vijećnici, te dio sredstava namijenjenih za organizaciju ovog događaja donirati za poplavljena područja. 

 

Predavanja i paneli konferencije će biti održani prema planu u Bosanskom kulturnom centru u Sarajevu 15. i 16. listopada.

O ovoj odluci i samoj konferenciji, više je govorila Irena Miličević Vukoja, direktorica agencije Prefix i Woman.Comm Cluba.

 

- Woman.Comm konferencija ove godine ima svoje treće izdanje, no nakon poplava koje su zadesile BiH odlučili ste odgoditi gala večer. Koliko će to utjecati na sam tok konferencije?

Woman.Comm konferencija bit će održana u BKC-u 15. i 16. listopada. Svake godine trudimo se donijeti nešto novo i aktuelno, a ovogodišnji fokus su teme koje su ključne za budućnost – od inovacija poput umjetne inteligencije do mentalnog zdravlja, koje je postalo jako bitno u sve dinamičnijem svijetu. Naša misija je ne samo edukacija, već i povezivanje profesionalaca iz regije, a uz to, ove godine dodatno stavljamo akcent na društvenu odgovornost, što je misija Woman.Comm kluba – napraviti pozitivne promjene u društvu.

U skladu sa našom misijom odlučili smo odgoditi gala večer i nastup Amire Medunjanin, a da dio novca koji namjenjen za organizaciju za ovu večer donirati udruzi Pomozi.ba, a oni dalje za poplavljena područja.

Koristim ovu priliku pozovati i druge koji su u mogućnosti doprinijeti prikupljanju pomoći za nastradala područja u Bosni i Hercegovini, bar kroz poziv na broj 17039.


- Woman.Comm je inače jedinstven po tome što, iako je fokusiran na marketinšku industriju, uvijek se bavi i društveno odgovornim temama, načinu na koji se o njima izvještava. Koja tema je u fokusu ove godine?

Društvena odgovornost je oduvijek bila neizostavan dio našeg pristupa. Ove godine, jedna od ključnih tema će biti nasilje. Naš cilj je otvoriti dijalog o tome kako se komunikacijska industrija može koristiti kao alat za prevenciju i podizanje svijesti o ovom problemu. Kroz snagu komunikacije, vjerujemo kako možemo utjecati na stvaranje boljeg društva i odgovornije zajednice.

Osim toga, mi kao Woman.comm klub imamo za zadatak da naš rad uvijek ima svoj dio društvene odgovornosti. Ove godine, s obzirom kako je listopad mjesec podizanja svijesti o karcinomu dojke, od svake kotizacije dio iznosa ide za udruženje Think Pink.

Također, uvijek mislimo i na ove naraštaje u buduće članove naše industrije, te treću godinu za redom na Woman.comm konferenciji studenti imaju slobodan ulaz uz prethodnu registraciju i najavu, jer želimo potaći mlade da slušaju i uče od velikih stručnjaka i stručnjakinja ove industrije.


- Velika imena, profesionalci i stručnjaci u svojoj oblasti su posjetili Sarajevo u okviru konferencije. Koga možemo očekivati ove godine? Vlada li posebno interesiranje za nekoga od predavača, ili kao i uvijek imate izbora pa svi mogu pronaći svog favorita?

Imamo zaista impresivnu listu govornika iz cijelog svijeta – stručnjake koji donose raznolike perspektive iz komunikacija, medija, marketinga i kreativnih industrija ali i generalno govornice koji kroz svoj rad ili rad svojih organizacija potiču promjenu na bolje unutar društva.

Koncept programa oba dana je nekako povezan i tiče se svih nas, od društvene odgovornosti, statusa ravnopravnosti, do brendiranja države, inspiracije za uspjeh i naravno budućih trendova i izaziva u komunikacijskoj industriji, te mislim kako je dosta interesa za svaku od tema.

Kako sam ključni slogan kaže, a ja bih rekla i cilj konferencije je na kraju osvjestiti snagu komunikacije koja je u nama i promjena mora krenuti najprije od nas samih jer time stvaramo preduvjete udruženi napraviti promjenu.


- Kako će konferencija odgovoriti na izazove i trendove u komunikacijskoj industriji?

Konferencija je osmišljena da pruži rješenja za aktuelne izazove u industriji – od prilagođavanja brendova digitalnom okruženju do razumijevanja kako nove tehnologije, poput umjetne inteligencije, mijenjaju način na koji komuniciramo. Praktični primjeri iz stvarnog života, studije slučajeva i diskusije s liderima u industriji pomoći će svim sudionicima bolje se pripremiti za nadolazeće promjene i unaprijede svoje poslovanje.


- Kako i do kada se mogu kupiti kotizacije?

Kotizacije za Woman.Comm konferenciju su već dostupne, a svoje mjesto možete osigurati putem naše službene web stranice www.snagakomunikacije.com. 
S obzirom na veliko interesovanje, preporučamo rezervirajte svoje mjesto što prije, kako biste bili sigurni da ne propustite ovaj događaj koji zasigurno jednim dijelom oblikuje budućnost komunikacijske industrije u regiji. Broj dostupnih mjesta je sve manji.

 

PR | Manager.ba
 

Povezani članci

1

2

Video
LAFAT
Lider u preradi metala i korištenju alternativnih izvora energije u BiH i regiji
BERBA URANILA
Kakva će vina doći od ovogodišnje berbe?
ANER KRUŠKONJA, OBRTNIČKA KOMORA HNŽ
Koliko se danas isplati biti obrtnik