KOMPANIJE
Direktor Hoše komerca: Pozivam sve bh. građane da zasade svaki pedalj svoje zemlje!
Manager.ba/biznisinfo.ba BiH 25 ožujka, 2020
Izvor fotografije:
biznisinfo.ba

Hoše komerc, jedna od vodećih maloprodajnih kompanija u našoj zemlji koja ima i vlastitu proizvodnju, zasad funkcionira normalno uprkos problemima izazvanim pandemijom novog koronavirusa.

 

Proizvode u punom kapacitetu, veleprodaja se odvija bez poteškoća a maloprodaja funkcionira normalno.

– Nikome nije drago što se nalazimo u ovakvoj situaciji, ali kao što kaže naš narod “svako zlo, za poneko dobro”. Potrošači su se gotovo u potpunosti okrenuli domaćim proizvodima – kaže Izet Bozalija, direktor Hoše komerca, u intervjuu za BiznisInfo.

Kako kompanija Hoše Komerc podnosi trenutna događanja u BiH, odnosno ima li poremećaja u poslovanju?

– Nemamo nikakvih poremećaja u poslovanju. Neki procesi su istina otežani, ali naše radnice i radnici pokazuju maksimalnu odgovornost. Sva tri naša poslovna segmenta besprijekorno funkcioniraju: proizvodimo u punom kapacitetu, veleprodaja se odvija bez poteškoća, maloprodaja funkcionira normalno.

Sada je važno da pokažemo pribranost  profesionalnost, tj. neka svako radi svoj posao najbolje što zna. Isto tako, važno je da pokažemo humanost i solidarnost jedni prema drugima. Da pomognemo onima kojima nema tko pomoći, pogotovo starima i nemoćnima. Da kao zajednica pokažemo da smo jači od svakog virusa i problema koji dolazi s njim.

Treba sačuvati zdravlje jer ono je najvažnije. U cilju zaštite zdravlja naših uposlenih i građana skratili smo radno vrijeme. Također, već ranije smo poduzeli sve potrebne mjere zaštite zdravlja uposlenih na njihovim radnim mjestima, kao i zaštite zdravlja kupaca unutar objekata Hoše marketa.

Imate li dovoljno zaliha za snabdijevanje tržišta?

– Imamo sasvim dovoljno zaliha svih roba. Ovih dana, uslijed izvanrednih okolnosti izazvanih pandemijom virusa korona, zabilježili smo nešto povećan izlaz prehrambenih, i proizvoda za ličnu higijenu.

Naši nas dobavljači redovno snabdijevaju. U proteklom periodu potražnja za brašnom je bila puno veća nego obično, ali i taj se omjer ovih dana dovodi u normalu.

Imate li dovoljne količine sirovine za rad, budući da vi imate i vlastitu proizvodnju?

– Imamo dovoljno sirovina za proizvodnju. Kao što sam već kazao, proizvodnja se odvija nesmetano. Ovo se posebno odnosi na kavu Merku i Bony program, kao i tvornicu slastica.

Pokazuje li ova situacija potrebu za okretanjem domaćoj proizvodnji, kada je riječ o hrani, ali i medicinskoj opremi itd.?

– U kriznim situacijama kakva je ova, kada se zatvore granice, zaustavi se ili nastane otežan protok roba, svi smo kao potrošači prinuđeni okrenuti se ka domaćem, jer strani proizvodi nisu dostupni. Tada “kupujmo domaće” postaje jedina opcija i egzistencijalno pitanje.

Nikome nije drago što se nalazimo u ovakvoj situaciji, ali kao što kaže naš narod “svako zlo, za poneko dobro”. Potrošači su se gotovo u potpunosti okrenuli domaćim proizvodima. Zato, koliko je važno ulagati u sigurnost, obranu i namjensku industriju, jednako je važno imati vlastitu proizvodnju hrane, higijenskih proizvoda, lijekova i medicinske opreme.

I ranije ste insistirali na kupovini domaćeg i važnosti domaćih brendova. Potvrđuje li ova kriza koliko ste zapravo bili u pravu?

– Odgovorne nacije u izvanrednim okolnostima zbijaju svoje redove i pronalaze rješenja za izazove. Ja sam uvjeren da ćemo iz ove krize izaći jači i pametniji. Proljeće je i vrijeme je sjetve.

Pozivam sve Bosance i Hercegovce da zasade svaki pedalj svoje zemlje. To smo svakako trebali i ranije raditi, ali evo iskoristimo ovu krizu kao priliku da trajno popravimo stvari, i prekinemo tu ovisnost o uvozu hrane.

Što se tiče Hoše komerca, mi smo domaći i oduvijek smo bili na strani domaćeg. Mi ne znamo kako bi moglo drugačije. Ekonomski patriotizam je osnova razvoja svake nacionalne ekonomije. Sada je prilika i vlastima da pokažu koliko su za ovaj narod i ovu našu priču “proizvodimo i kupujmo domaće”.

Koliko proizvodimo  – toliko vrijedimo. Bosna i Hercegovina je uvijek proizvodila, od kako postoji. Naši ljudi su vrijedni i sposobni. Evo nam prilike da to dokažemo.

Tagovi:
Povezani članci

1

Video
VIDEO
Mate Rimac: Poznat mi je osjećaj kad puno radiš, a ne znaš hoće li firma preživjeti do idućeg tjedna
VIDEO
Život je igra! Kako pobijediti? | Velimir Srića | TEDxUniversityofZagreb
VIDEO
Zagrebačka škola ekonomije i menadžmenta