Cijena projekta je oko osam milijardi dolara, a osim željezničke veze, tunel će imati i autocestu sa četiri trake
Danska gradi najduži podvodni tunel na svijetu, koji će je ispod Baltičkog mora spajati sa Njemačkom. Za nekoliko godina tunel Femarnbelt skratit će put trajektom od 45 minuta na samo sedam minuta vožnje automobilom.
Cijena projekta je oko osam milijardi dolara, a osim željezničke veze, tunel će imati i autocestu sa četiri trake. Ne samo da će biti najduži podvodni tunel, već i najduži željezničko-automobilski tunel na svijetu, prenosi RTS.
Ukupna dužina tunela iznosit će 18 kilometara, a radi se o takozvanom “uronjenom” tipu tunela. Biti će postavljen na dnu Baltičkog mora u rovu širine 40 do 50 metara i dubokom 12 do 15 metara.
Tunel je ključna komponenta Skandinavsko-mediteranskog koridora, transportne mreže koja se proteže skoro 5.000 kilometara od Sredozemnog mora do Finske.
Planirana željezničko-cestovna veza skratit će putovanje iz Hamburga u Kopenhagen sa pet na manje od tri sata, a ono za šta je trajektu potrebno 45 minuta, vozilima će se prolaziti za deset, a vlakom za sedam minuta.
Poslovni.hr / Manager.ba