OTVORENO DO 31.03.2025.
Community Manager - Code Hub, Intera TP
Manager BiH 19 ožujka, 2025

Skoro sedam godina Code Hub Mostar, coworking prostor smješten u samom srcu grada, pod upravom INTERA Tehnološkog Parka, pruža idealnu radnu atmosferu za profesionalce,  poduzetnike, studente i kreativce. 

Kroz naš prostor je prošlo više od 1000 korisnika koji su iskoristili našu ponudu fleksibilnih radnih paketa i resursa. Naša zajednica je temelj našeg  uspjeha, a sada tražimo osobu koja će nam pomoći u daljnjem rastu, razvoju i unaprjeđenju.

Community manager je ključna karika u upravljanju coworking prostorom – kao zaštitno lice  Code Huba, predstavlja prvo sučelje za sve korisnike i osoba je koja osigurava da prostor bude  funkcionalan, inspirativan i usmjeren na potrebe zajednice. Kao lider koji povezuje korisnike s  resursima, community manager surađuje s timom INTERA Tehnološkog Parka kako bi  kontinuirano unaprjeđivao prostor, pokretao nove inicijative i omogućio još produktivniji i  ugodniji rad za sve članove.

 

Koji su zadaci community managera?

- Briga o članovima – dočekivanje, informiranje i podrška članovima Code Hub Mostar zajednice.
- Upravljanje prostorom – osiguravanje funkcionalnosti prostora, koordinacija logistike i suradnja s dobavljačima.
- Organizacija događaja i aktivnosti – priprema i koordinacija svih logističkih aspekata  događaja, osiguravanje njihove uspješne provedbe te predlaganje i osmišljavanje novih aktivnosti.
- Upravljanje društvenim mrežama – kreiranje i objavljivanje sadržaja s ciljem informiranja korisnika i privlačenja novih članova.
- Administrativni i prodajni poslovi – vođenje evidencija, upravljanje sustavom rezervacija i naplatom usluga.
- Privlačenje novih korisnika – ostvarivanje suradnje s lokalnim i regionalnim organizacijama, promoviranje prostora i širenje zajednice.


Koga tražimo?

Naš community manager ne mora imati prethodno radno iskustvo, ali bi se trebao prepoznati u sljedećim karakteristikama:

- Odlične organizacijske i komunikacijske vještine
- Spremnost na rad u timu i učinkovitu komunikaciju sa suradnicima
- Dobro poznavanje pisane i usmene poslovne komunikacije
- Odlično poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Poznavanje rada s MS Office paketom
- Spremnost na učenje novih softverskih alata (npr. sustav za upravljanje coworking prostorom)
- Aktivno korištenje društvenih mreža i spremnost na razvijanje digitalnog marketinga
- „Oko za detalje“ i poznavanje grafičkih alata (Canva)
- Odgovoran odnos prema radu i poslovnim obvezama
- Poštivanje vremenskih rokova i obveza
- Izražena želja za usvajanjem novih znanja i vještina
- Kreativnost, proaktivnost i sposobnost prilagodbe dinamičnom radnom okružju.


Što nudimo?

- Rad u dinamičnom i inspirativnom okružju.
- Stjecanje novih iskustava kroz rad s raznolikom zajednicom profesionalaca.
- Mogućnost umrežavanja i profesionalnog razvoja.
- Učenje novih vještina i priliku za kreativno izražavanje.
-Poziciju na puno radno vrijeme uz mogućnost profesionalnog napredovanja.


Kako se prijaviti?

Ako se prepoznaješ u ovom opisu, svoju prijavu možeš podnijeti putem linka najkasnije do ponedjeljka, 31. 3. 2025. godine do 23:59h.

Sve prijave bit će pažljivo evaluirane, a kandidati koji uspješno prođu prvi krug selekcije bit će pravovremeno obaviješteni o sljedećem koraku – radnim zadacima koji će biti dio daljnjeg procesa odabira.

 

Video
MARIO NENADIĆ, UDRUGA POSLODAVACA FBIH
Parcijalna rješenja ne donose promjene
EMIL BALAVAC, MINSTAR TRGOVINE, TURIZMA I ZAŠTITE OKOLIŠA HNŽ
Prirodni resursi ne smiju biti tu samo za zaradu i masovni turizam
DR. SC. IGOR ŽIVKO
Nameti na plaću su nam daleko veći od onih u okruženju