10. FMCG RETAIL SUMMIT
Budite dio desete i najveće konferencije o robi široke potrošnje u BiH
Manager BiH 01 veljače, 2024

Spremite se za razmjenu znanja, iskustava, inspiracije i druženja!
Zabilježite datum – 5. i 6. ožujka - u svojim kalendarima, jer nam tada stiže centralni i najveći trgovački događaj u zemlji! 
Očekuju vas izuzetni govornici i prilika za networking.


FMCG Retail Summit, pod pokroviteljstvom vodećih trgovačkih lanaca u zemlji i najjačih kompanija iz sektora robe široke potrošnje na jednom mjestu okuplja kompletnu FMCG industriju i prateće djelatnosti.

Ovo je idealna prilika za edukaciju, razmjenu iskustva, druženje, ali i usvajanje najnovijih trendova i praksi u industriji.

Ovogodišnje, jubilarno izdanje, u svom programskom dijelu ugostit će vodeće stručnjake iz različitih segmenata industrije, od predstavnika proizvođača, preko distributera do maloprodajnih lanaca, kako bi zajedno istražili najnovije izazove i mogućnosti u sektoru robe široke potrošnje.

 

Konferencija u brojkama
•    10 godina
•    160+ govornika
•    100+ sati predavanja & razmjene iskustava
•    5.500+ učesnika
•    500+ kompanija
•    130+ izlagača

Uz panel diskusije, predavanja i networking, FMCG Retail Summit, pružit će nezaboravno iskustvo svim učesnicima, uz naglasak na razvoju novih strategija, inovacija i poslovnih prilika.

Pridružite nam se na ovogodišnjem FMCG Retail Summitu i budite dio ove inspirativne i dinamične zajednice koja oblikuje budućnost industrije robe široke potrošnje!

Kao i ranijih godina dvodnevna konferencija održava se u Hotelu Hills u Sarajevu.

Informacije i prijave na zvaničnoj stranici www.fmcg-summit.ba 

 

Profil učesnika
•    trgovci svih kanala
•    proizvođači
•    distributeri
•    IT & upravljanje podacima
•    POSm
•    digitalne platforme
•    agencije

Retail partneri konferencije: Bingo, Konzum, Mercator, Kort, Z marketi.

Projekat podržali: generalni sponzor Ovnak Frosch; zlatni sponzori Mastercard, Soko Štark sa brendovima Bananica i Najlepše želje; veliki sponzor Grand kafa Black’n’Easy; prijatelji projekta Ledo, Dr. Oetker, Hercegovina Produkt, Nostro, Smoki, Menprom, Podravka.

 

Presjek broja učesnika po događaju (500+)
•    120+ vlasnik, CEO, GM
•    160+ sales director, KA, area manager
•    130+ marketing director, trade/category/brand manager
•    50+ IT / softver / digitalne platforme
•    50+ POSm industrija
•    50+ prateće industrije   
 

PR | Manager.ba

Povezani članci

1

Najnovije vijesti
Video
Željko Kiauta, poduzetnik iz Francuske
Od nogometnih škola Veleža i Lyona do platforme Sportiw
DAVORIN VIDAČKOVIĆ, GUMA M
Izazov je i užitak voditi tvrtku simbol automobilske branše
IVICA SIVRIĆ, REDAH
Javni sektor je često u sukobu umjesto u partnerstvu s privatnim
Savjeti