LUKSUZ
Bogata američka obitelj oživljava brend satova od 450.000 dolara
Manager Svijet 19 lipnja, 2025
SATOVI

Urban Jürgensen, skandinavski brend satova s poviješću dugom više od 250 godina, ponovno oživljava zahvaljujući partnerstvu između američke bogataške obitelji i neovisnog urara Karija Voutilainena.

 

Njegova prva tri sata službeno su predstavljena ovog mjeseca u Los Angelesu kao rezultat tri i pol godine istraživanja i razvoja. Cijene satova kreću se od oko 125.000 do preko 400.000 dolara, a prodaju se pod sloganom: "Dobro potrošeno vrijeme."

"Dovodimo vrhunsku švicarsku izradu i izuzetno majstorstvo zajedno sa skandinavskim nasljeđem brenda kako bi ljudi mogli sve to cijeniti na suvremen način“, kaže Alec Rosenfield, suvlasnik brenda zajedno sa svojim ocem Andijem i Voutilainenom.

Alec se bavi marketingom, dok je Andy filantrop i predsjednik financijske tvrtke Guggenheim Partners LLC. Tri sata predstavljaju oživljavanje brenda koji vuče korijene iz 1773. godine, kada je danski urar Jørgen Jürgensen započeo s izradom vlastitih džepnih satova.

Kasnije je obiteljski posao preuzeo njegov sin Urban. Kao majstor mehanike i zanatstva, Urban je stvorio neke od najboljih džepnih satova svojeg vremena. Tvrtka se prenosila s generacije na generaciju sve do ranih 1900-ih, kada je prodana, a kroz godine i različite vlasnike njezina je popularnost opadala.

Prije četiri godine, 2021., kolekcionar satova Andy Rosenfield kupio je brend Urban Jürgensen (zajedno s malom grupom investitora), s ciljem da ga uvede u treće zlatno doba. Već je bio vlasnik nekoliko Voutilainenovih satova, pa je doveo upravo Voutilainena, zajedno sa svojim sinom Alekom, da preuzmu ulogu suizvršnih direktora. Dok Rosenfieldovi drže 85% vlasništva, preostalih 15% posjeduju Voutilainen te članovi njegove obitelji i prijatelji.

Zajedno su se, kao suizvršni direktori, obvezali vratiti nekadašnju slavu brendu Urban Jürgensen – ali uz moderan zaokret.


Izvor: Bizlife
Obrada: Manager.ba

 

Najnovije vijesti
Video
BERISLAV MARSZALEK, ENTRIO
Treba li slušati podatke ili hunch u trbuhu?
NIHAD HARBAŠ
Mis mo društvo koje sporo reagira na promjene
DARKO PEHAR I ANDRIJA ĆORIĆ
Vinskom cestom Hercegovine