SAVJETI
Black Friday: Sedam tajni koje trgovci ne žele da znate tijekom šoping ludnice
Manager.ba/akta.ba 29 studenog, 2019
Izvor fotografije:
akta.ba

Njegovu popularnost potvrđuju i brojke koje kažu kako je Black Friday 2018. godine bio najprofitabilniji dan za trgovce širom svijeta, a samo među američkim trgovcima ostvaren je prihod od nevjerojatnih 7,9 milijardi dolara.

 

Ako planirate četvrtak navečer provesti dežurajući da sat otkuca ponoć i da budete prvi kupci u online trgovinama, niste sami.

Naime, posljednji petak u studenom/novembru rezerviran je za sve ljubitelje šopinga, a poznat je pod nazivom Black Friday.

Riječ je o danu obilježenom velikim popustima kako u online trgovinama, tako i u onim fizičkim.

Njegovu popularnost potvrđuju i brojke koje kažu kako je Black Friday 2018. godine bio najprofitabilniji dan za trgovce širom svijeta, a samo među američkim trgovcima ostvaren je prihod od nevjerojatnih 7,9 milijardi dolara.

No, očekuje se kako će ove godine i taj rekord biti srušen, prenosi Index.hr. Iako se mnogi raduju navodno senzacionalnim popustima koji ih očekuju, trgovci imaju mnoge trikove i tajne za koje se nadaju da ih vi nikada nećete otkriti. Evo o čemu je riječ:

1. Te ekskluzivne promocije i nisu baš tako ekskluzivne.

Ako vidite da su određene ponude ekskluzivne ili da je pak riječ o ograničenim količinama, ne vjerujte odmah u to. Zahvaljujući ovim terminima kupci imaju tendenciju kupovati stvari koje im ustvari ne trebaju samo zato što strahuju da će im promaknuti spektakularna ponuda.

2. Natjerat će vas da potrošite više novca kako biste “što više uštedjeli”

Naime, mnogi trgovci nude dodatne popuste za kupnju više artikala.

No, ovo je samo još jedan od psiholoških mamaca koji vas tjeraju da trošite što više novca.

3. Proizvodi se ne prodaju toliko brzo kao što mislite

Iako vam se čini da će sve ono što planirate kupiti netragom nestati dok stignete do trgovine, ne brinite.

Trgovci većinom imaju dodatne zalihe na skladištu, a i nisu svi došli kupiti samo ono što vama treba.

4. Nakit će biti jeftiniji nekoliko tjedana nakon Crnog petka

Prema rezultatima istraživanja, najviše nakita se prodaje u vremenu prije božićnih i novogodišnjih blagdana, a prodaja drastično pada u sječnju/januaru.

Upravo zato zlatari i drugi trgovci nakitom najbolje popuste čuvaju za početak iduće godine.

5. Iz godine u godinu plaćate istu cijenu

Ako mislite kako su iz godine u godinu ponude sve bolje – varate se.

Naime, prema istraživanju koju je NerdWallet proveo 2014. godine, pokazalo se kako je čak 93 posto trgovina tijekom Crnog petka svake godine imalo iste cijene za pojedine proizvode.

Drugim riječima, ako kupujete stvari koje vam nisu trenutno potrebne nego ćete ih koristiti tek u budućnosti, slobodno pričekajte nove akcije.

6. Najveći popusti rezervirani su za nepopularne proizvode

Jednostavno je – ovo je trgovcima prilika da prodaju ono što se nije uspjelo prodati tijekom godine.

7. Ako plaćate gotovinom, potrošit ćete manje

Tijekom ove šoping ludnice najsigurnije je karticu ostaviti kod kuće. Ako uz sebe budete imali samo određenu količinu gotovine, sasvim sigurno nećete moći potrošiti više.