Kapaciteti su gotovo popunjeni, a dominiraju domaći gosti, iako ima i onih iz susjedne Hrvatske.
Globalna ekonomska kriza izazvana pandemijom koronavirusa nije zaobišla ni našu državu.
Kao i u većini zemalja najviše štete osjetio je sektor turizma.
Možda bi bh. turizam u ovoj godini mogao bilježiti i pomake, ukoliko bh. građani budu primarno orijentirani na promociju domaćih potencijala.
Ekipa Federalne televizije zabilježila je na Bjelašnici mnoštvo posjetiljelja, od ljubitelja skijanja, pa do onih koji samo žele prošetati i udahnuti malo svježeg zraka.
Gužva na ski-liftovima, u redovima za iznajmljivanje opreme i na stazi - to je ono što svaki zimski centar priželjkuje.
Bjelašnica ove sezone nije samo atrakcija turistima, više nego ikada prvi je izbor i bh. građanima.
- Danas smo došli u tri autobusa iz Tešnja, Jelaha i Maglaja. Ovo nam je drugi put ove sezone i planiramo dolaziti svake nedjelje na Bjelašnicu – priča Benjamin Hozić iz Turističke zajednice Maglaj.
Zahvaljujući obilnim padalinama staze su odlične, tvrde skijaši.
I zimska sezona na Blidinju u punom je jeku, a s obzirom na najavljene padaline, uživanje u snijegu će se nastaviti i u narednom razdoblju.
Iz Blidinje ski & nature parka kazali su za Fenu kako na Blidinju vlada prava zimska idila.
Snijega ima dovoljno, a u funkciji su sve staze te dvije žičare – velika žičara četverosjed i mala vučnica za djecu i početnike.
Kapaciteti su gotovo popunjeni, a dominiraju domaći gosti, iako ima i onih iz susjedne Hrvatske.
S obzirom na najavljene snježne padaline, domaćini očekuju da će tako ostati i naredni mjesec. I druge bh. planine su spremno dočekale goste i nadaju se dobroj sezoni.
Ugostitelji na bh. planinama su zadovoljni, iako napominju, promet i prihodi nisu ni približni kao prethodnih godina.
Pandemija je uzela danak, a fokus je, očekivano, na poštivanju epidemioloških mjera.
Kako navodi BHRT, posljedice koronavirusa u protekloj godini ugostitelji još zbrajaju. Katastrofalno zvuči podatak da je za 70 posto pad turizma u 2020. godini u odnosu na 2019.
Prvi korak u oporavku ove grane gospodarstva u BiH je promocija domaćih turističkih potencijala.