ATLANTIC: Kako je film o radijatoru osvojio dva Zlatna lava u Cannesu?
Manager.ba Svijet 27 siječnja, 2018

Na temelju istraživanja Atlantic Grupa je utvrdila da mnogi ljudi i dalje podcjenjuju snagu grijanja na struju. Tako su došli na ideju da provedu eksperiment koji će cijelo vrijeme i snimati. Bili su vođeni uvjerenjem da rješenja za grijanje mogu poboljšati život ljudi, unaprijediti njihovu udobnost te da grijanje može čak pomoći stvaranju života u najokrutnijim uvjetima. 

Na kraju se stvorila ideja o snimanju filma „37 dana“ koji je bio nešto između znanstvenog eksperimenta i  umjetničkog djela. Film je sniman u Britanskoj Kolumbiji, kanadskoj pokrajini na visini od 2400 m na temperaturi od -30 °C. 

U tako ekstremne uvjete postavljena je prozirna kocka, a u njoj su bila dva Atlantic radijatora. Svaki trenutak u tih 37 dana je zabilježen kamerom. Ovaj video je poslan na adrese najvećih svjetskih prodavača opreme za grijanje stavljajući tako njihov fokus na rad Atlantic grupe.

 
Ovaj eksperiment stavio je naglasak na zanemarenu ulogu koju igra toplina u životima ljudi, na najvidljiviji mogući način. 

Film "37 dana" osvojio je dva Zlatna lava na festivalu u Cannesu u konkurenciji 40.000 filmova iz cijelog svijeta, ali i dodatno ojačao poziciju Atlantic Grupe kao vodećeg proizvođača uređaja za grijanje na struju u Francuskoj.

Pogledajte što se dogodilo u filmu:
https://www.youtube.com/watch?v=tF5YOeaBAUo

Povezani članci

1

2

Video
IVICA JAKIĆ
Od fotografa glazbenih zvijezda do vizionara goriva budućnosti
JELENA ČAČULOVIĆ, WELTPLAST
Tvrtku tretiramo kao dijete u obitelji
PREDRAG ČOVIĆ, PREMIJER ZHŽ
Vratite se ovdje