MARKETING
Adobe tvrdi da imaju rješenje za prevare sa oglasima
Manager.ba/media-marketing.com Regija 30 ožujka, 2018

 

Stručnjaci za podatke ove kompanije navodno su pronašli način da razaznaju stvarne korisnike od botova. 

Adobe je na svome Adobe Summit-u predstavio čitav niz tehnologija na kojima trenutno rade, a možda najinteresantnija tehnologija na kojoj rade laboratoriji ove kompanije je sistem koji može razlikovati prave ljude od robota, i to u kontekstu prevara sa oglasima.

Projekti usmjereni na suzbijanje prevara s oglasima trenutno su u beta fazi, a uključuju „Perfect Path“ koji pomaže brendovima da prilagode kupovni put svojih klijenata pomoću Adobe-ove platforme umjetne inteligencije Sensei, zatim „Video Ad AI“ koji će pomagati oglašivačima da poboljšaju učinak svojih videooglasa kroz prediktivno modeliranje performansi i preporuka, „Launch It“ koji će pomagati marketerima u u mjerenju učinkovitosti kampanja, te „Master Plan“, koji će također koristiti Adobe Sensei kako bi pomogao marketerima da ubrzaju svoj rad na stvaranju iskustava za kupce.

Ipak, najinteresantniji dio je tvrdnja Adobe-a da su njihovi istraživači otkrili način da razlikuju prave ljude od robota na netu, i to koristeći određene skupove korisnika koji su pouzdano „ljudski“ (npr korisnici koji su prijavljeni na finansijske web stranice). Adobe-ovi znanstvenici su potom upregnuli napredne modele strojnog učenja kako bi izvukli podatke o ovom specifičnom skupu korisnika, odakle su dobili dovoljno podataka da odrede koliki se dio online prometa odnosi zaista na ljude, a koliki na robote.

Tehnologija je predstavljena tokom Summit Sneaks segmenta Adobe Summit-a, koji već tradicionalno posjetiocima omogućuje da zavire u nadolazeće tehnologije.

Povezani članci

1