TEHNOLOGIJA
Adobe predviđa da će tehnologije umjetne inteligencije "sazriti" ove godine
Manager.ba/media-marketing.com Svijet 23 veljače, 2018

U najnovijem izvještaju o digitalnim trendovima također se navodi da tri četvrtine kompanija investiraju u svoje digitalne vještine, a 73% ispitanika kažu da investiraju u dizajnerske kapacitete.

Istraživanje koje je kompanija Adobe provela kroz anketiranje 13.000 marketinških, kreativnih i tehnoloških stručnjaka ukazalo je na neke ključne digitalne i tehnološke trendove koji će vjerovatno oblikovati marketinške strategije do 2018. godine.

Ključni nalazi iz najnovijeg Digital Trends izvještaja uključuju činjenicu da organizacije koje u svojoj ponudi imaju AI, također imaju 50% veću vjerovatnost da će premašiti vlastite poslovne ciljeve, zbog čega se 46% brendova obvezalo da će usvojiti ove tehnologije do kraja godine.

U skladu s tim, izvještaj je pokazao da će tri četvrtine kompanija ove godine ulagati u digitalne vještine, dok 73% tvrde da ulažu u svoje dizajnerske sposobnosti kako bi osigurali konkurentnu prednost.

John Watton, viši direktor marketinga u Adobe-u primijetio je: „Digital znači da kupci sada imaju veću moć da vrše interakciju s brendom po vlastitim uvjetima. To je promijenilo način na koji kompanije komuniciraju sa svojim klijentima, koji očekuju sjajna iskustva kao standard. Za kompanije koje stavljaju kupca u središte svega što rade, jasno je da se investicija isplati. Ali iskustvo kupaca ne može biti mjerodavno samo za usluge marketinga ili odnose s kupcima; ono mora biti vođeno kroz svaku funkciju organizacije, od marketinga i IT-a do razvoja i dizajna proizvoda. Razbijanjem organizacijskih silosa i korištenjem podataka i umjetne inteligencije za kombiniranje analitičkih uvida s dizajnom i kreativnim mogućnostima, brendovi mogu ponuditi posebna iskustva u svakoj interakciji.“

Povezani članci

1

Video
VIDEO
Kako izgraditi osobni brend - 5 ključnih elemenata
VIDEO
Hrvatska pjevačica otkriva tajnu rasta La Piela za 500 posto u godinu dana
VIDEO
Mate Rimac: Poznat mi je osjećaj kad puno radiš, a ne znaš hoće li firma preživjeti do idućeg tjedna