POSLOVNI SAVJETI
4 načina kako se nositi s anksioznošću na radnom mjestu
Dijana Perić BiH 23 siječnja, 2018

Kako uz minimalan trud smanjiti stres na radnom mjestu?

Svi smo se ponekad u određenom omjeru susreli sa anksioznošću na radnom mjestu. Osjećaj nervoze koji se javlja nakon neuspješno obavljene obveze ili kašnjenja sa izvršenjem iste, jedan je od najvećih razloga manjka motiviranosti i produktivnosti. I dok neki od nas imaju visok prag tolerancije i lakše se nose sa stresnim situacijama, drugima one stvaraju osjećaj straha, tjeskobe i velike napetosti. Upravo tada, važno je pravilno reagirati i pronaći načine smanjenja napetosti. Ovo su neki od njih. 

#ZAPIŠITE UZROK VAŠEG STRESA
Vodite dnevnik u kojem ćete svaki dan kada se osjećate pod stresom zapisati uzroke za koje smatrate da su isti stres prouzročili - emocije i iskušenja kroz koja ste prolazili. Samo zapisivanje vaših emocija pomoći će vam da se osjećate bolje, a kroz određeni period ustanoviti ćete uzorke i razloge pojavljivanja stresa na radnom mjestu. 

#MEDITIRAJTE
Ili neko vrijeme primjenjujte vježbe disanja. Naime, dokazano je da kroz trideset sekundi posvećenih sporijem disanju možete smanjiti napetost i ponovno svoje misli posložiti, uz pravilan stav i dobro raspoloženje. Online možete pronaći brojne aplikacije poput Buddhify ili Headspace koje će vam pomoći da usporite i umirite cijeli organizam nakon stresne situacije. 

#SMANJITE UNOS KOFEINA
Ukoliko ste skloni anksioznosti, kava zapravo može napraviti još veći nered u vašem organizmu. Naime, iako nam ona daje energiju, može povećati osjećaj ranjivosti koji zbog velike doze kofeina vaš mozak neće prepoznati i reagirati na njega pravilno. 

#POZOVITE DRAGU OSOBU
Odmaknite se od stresne situacije tako što ćete na par minuta razgovarati s vama dragom osobom. Vaše kolege neće osjetiti da prolazite kroz stresnu situaciju, razgovor će vas umiriti, a vi ćete se bez frustracija i puno smireniji moći vratiti poslovnim obvezama.

#NAPRAVITE PAUZU
Malo osvježenje uvijek je pametna ideja. Prošećite ili otiđite na ručak. U tom periodu odmaknite se od obavijesti na mobilnom uređaju i u potpunosti zaboravite na poslovne obveze. Nakon što ste raščistili misli, vratite se rješavanju problema na radnom mjestu. 

Video
Specijalna bolnica Sv. Katarina
Centar za bolesti kralježnice - PLDD i kirurgija perifernih živaca
Specijalna bolnica Sv. Katarina
Dječja ortopedija – iskustvo pacijenta
Specijalna bolnica Sv. Katarina
Iskustva pacijenata