SAVJETI
10 biznis ideja za dobre komunikatore i organizatore
Manager.ba/markozupanic.hr 09 kolovoza, 2019
Izvor fotografije:
pixabay.com

U poslovnim krugovima često se spominju dvije vrste ljudi – introverti i ekstroverti. Ovi prvi su nekako samozatajni i ne vole boraviti u grupama ljudi, odnosno ne vole se družiti s puno ljudi. S druge strane, ekstroverti su ljudi koji obožavaju biti u društvu, koji obožavaju pokretati i voditi razgovore i koji se jako dobro snalaze u komunikaciji s drugima.

Upravo su ekstroverti u središtu pozornosti kod ideja za pokretanje posla koje slijede u nastavku:

Organiziranje vjenčanja

Organizatori vjenčanja kod nas su nekada bili rijetkost.

No, kako slijedimo svjetske trendove u svemu, tako se sve više mladih budućih mladenaca odlučuje na angažiranje organizatora vjenčanja.

Stoga, potražnja za organiziranjem vjenčanja raste s godinama i čini se kao dobra ideja za samostalni biznis.

Organizatori vjenčanja brinu se o cjelokupnom tijeku vjenčanja – od organizacije, naručivanja pozivnica i torti, preko odabira hrane, pa sve do odabira fotografa, dogovaranja termina sa svećenikom i provedbe dana vjenčanja od početka pa do kraja.

Dakle, u teoriji pokrivaju svaki detalj, kako bi mladenci mogli bezbrižno uživati u svojem vrlo važnom danu u životu.

Za realiziranje biznis ideje organiziranja vjenčanja prije svega potrebne su sjajne organizatorske vještine.

Nakon toga trebaš se povezati s ljudima iz branše (cvjećarima, kuharima, fotografima, itd) da ih možeš kontaktirati u datom trenutku.

Za kraj, trebaš se nekako ‘dokopati’ prvih klijenata koji će nakon toga proširiti pozitivan glas o tebi i tako ti širom otvoriti vrata poslovnog svijeta.

 

103 biznis ideje za sve koji planiraju pokretanje vlastitog posla - marko zupanic - fitness trener

Fitness trener

Jedan od gorućih problema suvremenog čovjeka jest pretilost.

S obzirom na to da volimo fino papati, moramo te suvišno unesene kalorije negdje i potrošiti.

Budući da se većina ljudi teško samostalno motivira na treniranje, većina ljudi spremna je angažirati fitness trenera kako bi postizali zadovoljavajuće rezultate.

Iako danas mnogi misle kako imaju kapaciteta biti fitness treneri, odnosno trenerice, važno je naglasiti kako kvalitetan trener mora posjedovati zadosno znanje iz područja treniranja i prehrane.

Kvalitetan trener mora konstantno ulagati u svoje znanje i mora redovito posjećivati seminare kako bi bio u toku s trendovima.

Ako želiš postati fitness trener/ica najteže će biti pridobiti nekoliko prvih klijenata.

Naime, ljudi će te rado angažirati ako iza sebe imaš zadovoljne klijente, no bez toga teško da ćeš dobiti kvalitetan angažman.

Također, važno je da i tvoje tijelo izgleda super i da se vidi kako stojiš iza svojih principa treniranja i pravilne prehrane.

 

Prodaja sportske opreme

Ljudi koji odlaze u teretanu, na trčanje, na nogomet, tenis ili bilo koju drugu aktivnost trebaju imati na sebi adekvatnu opremu.

Bilo da se radi o tenisicama, trenirci, sportskoj majici i hlačama – svi sportaši trebaju neki komad odjeće i obuće.

A gdje će po odjeću, nego u za to previđenu trgovinu?

Prodaja sportske opreme je biznis ideja koja ima puno potencijala, ali je važno iskoristiti je na pravilan način.

Naime, potrebno se istaknuti među konkurencijom i to na dva potencijalna načina: ili sjajnom cijenom ili zadivljujućom ponudom.

Pokretanje prodavaonice sportske opreme traži velika početna ulaganja, posebno ako planiraš imati robu na skladištu.

Ako se radi o fizičkoj trgovini onda je potreban prostor za prodaju, ali i velike količine robe koju je gotovo uvijek potrebno platiti unaprijed.

No, postoji i solucija otvaranja web trgovine za sportsku opremu, gdje možeš robu naručivati i isporučivati tek kada je klijent naruči pa u tom slučaju nije potrebno skladište, a početni troškovi nisu toliko visoki.

 

Otvaranje kafića

Vjerujem da teško možeš nabrojati nekoliko poznanika koji ovaj tjedan nisu barem jednom sjeli negdje na kavu, čaj, sok, pivu, ili bilo što drugo.

Mi smo narod koji obožava kafiće i dugotrajno sjedenje u istima i zbog toga otvaranje kafića pripada na listu kvalitetnih biznis ideja.

Važno je razmišljati dugoročno i napraviti plan poslovanja.

Naime, nakon što se izgradi priljev klijenata i novca, nije baš pametno podići cijene jer će to utjecati na smanjenje broja ljudi koji će dolaziti u tvoj kafić.

Za otvaranje kafića potrebno je nabaviti adekvatan prostor koji mora imati sanitarni čvor i koji mora zadovoljavati sve higijenske uvjete.

Zatim, potrebno je nabaviti uređaje za pripremanje kave i sličnih napitaka, kao i sav drugi asortiman koji misliš nuditi u kafiću.

Generalno, troškovi ulaska u ovaj biznis nisu maleni, no oni s pravom vizijom i kvalitetnim planom uspjet će održati pozitivno poslovanje.

 

103 biznis ideje za sve koji planiraju pokretanje vlastitog posla - marko zupanic - dekoriranje dvorana i sala

Aranžiranje sala za događanja

Proslave obljetnica, pričesti, Svete potvrde, godišnjice braka, vjenčanja i razna druga događanja prigode su u kojima ljudi organiziraju proslave unutar nekih zatvorenih sala.

Budući da te dvorane glavninu vremena bivaju prazne, sasvim je jasno da je prije nekog događanja potrebno tu dvoranu nekako ukrasiti.

Tu u igru ulaze aranžeri sala, koji su posebno poželjni kod ekskluzivnijih gostiju.

Ako želiš započeti ovaj biznis trebaš poznavati teoretski dio oko aranžiranja i moraš imati ‘smisao za lijepo’.

Od velike će ti koristi biti razno razna poznanstva jer potrebno je nabaviti razne vrste cvijeća, dekorativnih elemenata, svijeća, stalaka i razno razne druge materijale.

Također, jako je važno slušati želje klijenata, jer i najljepše osmišljena dekoracija nije najbolja, ako ne zadovoljava ideje klijenata.

Realiziranje biznis ideje aranžiranja sala može biti i jeftino i skupocjeno.

Naime, u taj se biznis možeš upustiti bez nekih vlastitih dekorativnih elemenata, a možeš se upustiti i sa stvaranjem vlastitih ukrasa, cvijeća i raznih drugih dekoracija.

Ono što će ti zasigurno trebati i što ne bi bilo loše nabaviti jest kombi u kojem ćeš prevoziti sav potrebni dekorativni materijal.

 

Animiranje ljudi

Svakodnevno u raznim Facebook grupama i na raznim drugim mjestima po internetu susrećem oglase u kojima se traže animatori.

Ovo vrlo zanimljivo i raznovrsno zanimanje zapravo se može povezati s raznim sektorima društava.

U globalu, pojam animatora obuhvaća osobu koja na neki način nekoj drugoj osobi prenosi svoje znanje, svoje vještine, ali u konačnici i zabavlja osobu s druge strane.

Animiranje ljudi je iznimno zanimljiv posao, ako se voliš družiti s ljudima i ako ti nije problem biti u središtu pozornosti.

Naime, animatori moraju znati kako privući ljude ka sebi kako bi im mogli prenijeti određenu poruku. Idealno zanimanje za ekstra društvene ljude.

Otvaranje agencije za animatore čini mi se kao jako dobar poslovni potez jer animatori se traže svakodnevno .

 

Dvorci na napuhavanje

I dok su se nekada na rođendane pozivali razni klaunovi i žongleri koji su izvodili predstave i svoje točke, danas su iznimno popularni dvorci za igranje klinaca.

Ovakvi dvorci na napuhavanje relativno su pogodni za prijevoz, lako se skladište, ne troše puno energije i ne uništavaju se tako lako.

Povrh svega, nisu ni toliko skupi za nabavku, kao što se to čini na prvi pogled.

Jedan osrednji dvorac na napuhavanje pokretača ove biznis ideje stajat će oko 1100 KM.

Poželjno bi bilo da odmah u početku nabaviš 2-3 dvoraca tako da klinci mogu birati kojeg će odabrati za sebe, odnosno kojeg ćeš im iznajmiti.

Paralelno tome, možeš istovremeno zarađivati i na dva dvorca kod različitih klijenata.

Ulazak u ovaj biznis traži određeni početni kapital, no ako obožavaš slušati smijeh klinaca i ako se veseliš što ćeš obradovati mnogu djecu – onda je ovo super poslovna ideja za tebe.

Dvorci na napuhavanje najčešće se iznajmljuju za vrijeme rođendana ili nekih drugih svečanosti, a posebno je pogodna ljetna sezona.

 

103 biznis ideje za sve koji planiraju pokretanje vlastitog posla - marko zupanic - proslava dječjeg rođendana

Proslave dječjih rođendana

Prošlo je vrijeme kada je većina klinaca slavila svoje rođendane kod kuće.

Danas se mahom pripremaju obilati partiji za klince pri čemu su roditelji često spremni dobrano otvoriti svoje novčanike.

Pitanje je da li se to događa kako bi se klincima ispunile želje u uljepšao im taj poseban dan u životu ili iz razloga što roditelji žele ‘konkurirati’ drugim roditeljima.

Bilo kako bilo, organiziranje proslava dječjih rođendana sve je traženija usluga, posebice u gradskim sredinama.

Dio roditelja ne želi prljati stanove i dovoditi se u opasnost da netko nešto razbije u stanu pa će radije angažirati osobu koja će organizirati rođendan u nekoj igraonici, restoranu ili kafiću pogodnom za to.

Ako želiš pokrenuti samostalni posao proslave dječjih rođendana prije svega trebaš imati dobre organizatorske sposobnosti, ali i ogromne živce (reći će vrlo vjerojatno mame).

Ne bi bilo na odmet da posjeduješ vlastiti prostor u kojem se mogu zbivati proslave rođendana, no ako to nisi u mogućnosti dogovori suradnju s nekom igraonicom ili restoranom.

Na koncu, moraš se probiti na tržištu, a za uspjeh u tom dijelu trebat ćeš pozitivne preporuke zadovoljnih roditelja.

 

Taksi prijevozništvo

U Hrvatskoj još uvijek traju veliki sporovi oko toga tko bi i kako trebao dobiti licencu za vožnju taksija i na koji način bi se trebala obračunavati vožnja.

Ono što je sigurno jest da je Uber unio mnoštvo novosti na tržište i sada se traži adekvatno rješenje koje će zadovoljiti nove, ali i postojeće taksiste.

Što se tiče taksi prijevoza dovoljno je da imaš položeni vozački ispit za automobil, a paralelno tome moraš ishoditi i neke dozvole kako bi sve bilo prema zakonu.

Uber je tu donekle olakšao posao pa je kod njih moguće cijeli proces obaviti još jednostavnije.

Bilo kako bilo, taksi prijevozništvo se isplati u velikim gradovima, dok je u manjim sredinama gotovo pa suvišno.

Za vrijeme sezone velika je potražnja za taksijima na obali i kapaciteti su gotovo uvijek previše oskudni.

Dakle, mjesta za nove taksiste ima, smo je potrebno pronaći svoje mjesto na tržištu.

 

103 biznis ideje za sve koji planiraju pokretanje vlastitog posla - marko zupanic - projevoz robe kombi prijevozništvo

Kombi prijevoz

Prijevoznici su uvijek vrlo traženi, bez obzira o tome koju vrstu robe je potrebno prevoziti.

Vidljivo je u posljednje vrijeme kako broj paketa koje građani primaju drastično raste, jer raste i kupnja na internetu.

Sve te pakete potrebno je dovesti na odredište, a tu u igru uskaču kombi prijevoznici.

Ako te zanima pokretanje ove biznis ideje, prva stvar o kojoj ćeš morati razmisliti je kupnja kombi vozila (ili nekog drugog teretnog vozila).

Činjenica je da kvalitetno kombi vozilo nije jeftino pa je to relativno veliki inicijalni trošak.

Uz redovno održavanje vozila u cijenu prijevoza moraš uračunati i troškove goriva koje će vozilo potrošiti, ali i svoje radno vrijeme.

Najbolje je pronaći neke stalne klijente koji će konstantno imati posla za tebe, jer na taj način nećeš morati brinuti kako preživjeti iz mjeseca u mjesec.

No kako to ostvariti – to je već druga priča.

Tagovi: