Kada precizno odredite svoju ciljanu publiku i napravite sadržaj koji će prvenstveno zadovoljiti njihove potrebe, time ćete također imati i pozitivne rezultate na društvenim mrežama. Zato, pogledajte nekoliko savjeta kako pronaći svoju publiku na društvenim mrežama i napraviti dobar sadržaj.
Male i velike kompanije i firme kako bi došli do što više potencijalnih kupaca i svojih korisnika koriste društvene mreže. Ali mnogi od njih imaju problema sa održavanjem stranice ili rastom profila, piše biznis portal poslovne.com.
Važno je da znate ukoliko želite imati uspješan profil ili stranicu na društvenim mrežama poput Facebooka, Twittera, Instagrama, Linkedina i drugih prvi i osnovni korak jeste upoznavanje i razumijevanje ciljane publike.
Kada precizno odredite svoju ciljanu publiku i napravite sadržaj koji će prvenstveno zadovoljiti njihove potrebe, time ćete također imati i pozitivne rezultate na društvenim mrežama. Zato, pogledajte nekoliko savjeta kako pronaći svoju publiku na društvenim mrežama i napraviti dobar sadržaj.
Koristite analitiku
Analitikom vaše web lokacije možete mnogo naučiti o svojoj publici koja dolazi sa društvenih mreža. Pomoću analitike možete vidjeti osobine kao što su pol, starost i način na koji se ponašaju na vašoj web lokaciji. Što više imate ovakvih informacija lakše će vam biti da postavljate objave i promovišete svoj brend. Isto tako možete vidjeti koje su to informacije koje najviše traže na vašem siteu, koji su to postovi koji su najviše čitani. To je odskočna daska za budući sadržaj koji bi ste dijelili i time povećali broj pratilaca na društvenim mrežama.
Ankete
Ankete su još jedan odličan način da upoznate svoju publiku na društvenim mrežama. Važno je da anketa bude koncizna i kratka, bez puno pitanja, kako bi svoju publiku doveli da je ispune do kraja. Kada pravite anketu, nemojte pretjerivati sa pitanjima kako ne bi stvorili kontraefekt. Sastavite 4 do 6 pitanja usmjerena na vaše poslovanje i potrebe vaših kupaca. Vaš cilj postavljanja pitanja je da saznate što više o onima koji se interesuju za vaš brend, pa se vodite time kada osmišljavate ista. Ankete vam mogu pomoći da saznate sa kojim problemima se susreću vaši kupci.
Individualizacija kupaca
Podatke koje ste sakupili putem analitike i anketa sada treba iskoristiti. Glavni cilj je dobiti što više informacija različitih grupa korisnika. Pratite vrijeme kada je najviše publike određene grupe na određenim društvenim mrežama, pa se time vodite kada je u pitanju kreiranje budžeta za reklame na istim.
Relevantne grupe
Na svim društvenim mrežama ljudi se skupljaju na jednom mjestu razgovarajući o temama koje ih interesiraju, a društvene mreže ih okupljaju pomoću različitih alata. Na Instagramu su to hashtagovi, Facebook koristi grupe, Youtube zajednice kanala… Koristite ove resurse kako bi ste se povezali sa publikom.
Sadržaj
Pratite svoj sadržaj kako bi vidjeli kako korisnici reagiraju na isti, i znat ćete u kojem smjeru da dalje objavljujete informacije. Važno je znati da sadržaj sa sitea koji se dijeli na društvenim mrežama može biti vaš kanal do nekih drugih stranica i ljudi koji nisu, a mogli bi biti vaši korisnici. Reklamiranje pomoću sadržaja može doprijeti daleko, fokusira se svakako na baš brend. Danas svi koriste društvene mreže, na razne načine i one imaju uticaj na naš život. Kao što znamo, što više vremena provedemo na ovim kanalima komunicirajući sa potencijalnim potrošačima veće su i šanse da dopremo do svoje publike prezentirajući sadržaj koji se njima sviđa, te tako ih zadržimo.
Preuzeto sa: https://poslovne.com/zelite-vise-publike-na-svojim-drustvenim-mrezama-evo-kako-je-privuci-i-zadrzati/ | Poslovne vijesti