SAVJETI
ŠTO POKLONITI PODUZETNICIMA OVAJ MJESEC? Možda Naklada Mate ima iznenađujuće dobre odgovore
Manager.ba BiH 18 prosinca, 2019
Izvor fotografije:
naklada-mate.ba

Naklada MATE je bogatija za dvadesetak novih naslova koje, između ostalih, možete pronaći i na sajmu knjige pod nazivom "Zimski salon knjige".

 

"Zimski salon knjige" se održava u Sarajevu, u Skenderiji u Gradskoj galeriji Collegium Artisticum.

Ako ste u mogućnosti, posjetite sajam knjige i štand Naklade MATE. Sajam je otvoren do 23.12. 2019., a radno vrijeme je 10:00-19:00 sati.

Danas vam preporučujemo dvije nove knjige, koje će sigurno oduševiti poduzetnike (i one koji to tek namjeravaju postati):

 

1. ELON MUSK: KAKO MILIJARDER I ČELNIK SPACEXA I TESLE OBLIKUJE NAŠU BUDUĆNOST

 

Knjiga prati život Elona Muska od djetinjstva do vremena provedenog u Zip2 i PayPalu, a zatim u SpaceX, Tesli i SolarCityu. U knjizi je Vance razgovarao s Muskom, suradnicima i onima koji su bili s njim u najvažnijim trenucima njegova života; Musk nije imao kontrolu nad sadržajem biografije.

Ashlee Vance pruža nenadmašan pogled na izvanredan život najdjelotvornijeg poduzetnika našega doba. Knjiga oslikava portret složenog čovjeka koji je obnovio američku industriju i potaknuo nove razine inovacije - od PayPala do Tesle, SpaceXa i SolarCity - nadilaženja poteškoća, zarađivanja milijardi i stvaranja mnogih neprijatelja na putu.

"Osnivač Spacexa i Tesle svakako vidi neuspjehe kao neizbježan dio inovacija. Ova briljantna nova biografija slika je njega kao opsesivnog, netolerantnog perfekcionista. " - Financial Times

"Najprodavanija poslovna knjiga na ljestvici New York Timesa"

"Najprodavanija poslovno-poduzetnička knjiga na Amazonu"

"Knjiga godine prema Amazonu (poslovna i ulagačka kategorija)"

"Najbolja poslovna knjiga 2015. godine prema Wall Street Journalu"

„Čudesan prikaz vjerojatno najvažnijeg poduzetnika na svijetu. Vance pruža nezaboravnu sliku Muskove jedinstvene osobnosti, nezasitnog pokretačkog nagona i sposobnosti rasta kroz tegobe.”- Washington Post

Više informacija pogledajte OVDJE.

 

2. TIM BROWN: KAKO DESIGN THINKING TRANSFORMIRA ORGANIZACIJE I POTIČE INOVACIJE

 

Design thinking, predmet ove knjige, nudi pristup inovacijama koji je moćan, učinkovit i široko dostupan, koji može biti uključen u sve aspekte poslovanja i društva, koji će pojedinci i timovi koristiti za generiranje prodornih ideja koje će potom biti provedene i utjecajne. 

Design thinking svoje korijene vuče iz dizajnerskog obučavanja i stručne prakse, ali to su načela koja svatko može uvježbati i primijeniti na svakom području aktivnosti.

Design thinking iskorištava kapacitete koje svi imamo, ali koji su zanemareni zbog konvencionalnije prakse rješavanja problema.

Taj pristup ne stavlja samo čovjeka u središte zbivanja već je sam po sebi veoma human.

Knjiga je podijeljena je na dva dijela. Prvi dio prolazi kroz neke od najvažnijih faza design thinkinga.

Nije mi namjera knjigu prikazati kao praktičan vodič nego ona prikazuje vještine koje će se u konačnici najbolje usvojiti kroz rad.

Nadam se da ću prikazati okvir koji će čitatelju pomoći pri utvrđivanju načela i praksi koji design thinking čine moćnim.

Kao što pretpostavljam u šestom poglavlju, dizajn će procvjetati u svojoj bogatoj kulturi pripovijedanja i u tom duhu istražit ću razne ideje koje počivaju na pričama tvrtke IDEO, kao i drugih tvrtki i organizacija.

Prvi dio knjige usredotočuje se na primjenu design thinkinga u poslovanju.

Nadalje, vidjet ćete kakva je njegova primjena u nekim od najinovativnijih kompanija u svijetu te kako je doveo do nevjerojatnih rješenja i situacija u kojima je design thinking katkad bio nenadmašan (svakoj poslovnoj knjizi koja navodi nepobjedive tajne uspjeha mjesto je na polici među knjigama znanstvene fantastike).

Drugi dio izazov je za sve nas da razmišljamo o „velikim stvarima”.

Nadam se da ću vam, kroz razmatranje tri široka područja ljudskih aktivnosti – posao, tržište i društvo, uspjeti pokazati kako se design thinking može primijeniti u novim načinima stvaranja ideja koji se mogu nositi s današnjim izazovima.

Ako ste menadžer hotela, design thinking može vam pomoći u preispitivanju same prirode gostoljubivosti.

Ako radite za filantropsku agenciju, design thinking vam pomaže dokučiti ljudske potrebe koje nastojite zadovoljiti.

Čak i ako ulažete u rizični kapital, design thinking pomaže vam zaviriti u budućnost. 

Ova knjiga će Vas naučiti mjeriti uspjeh Vaših ideja, ali ne kroz stanje bankovnih računa nego kroz njihov utjecaj na svijet.

Više informacija pogledajte OVDJE.

Tagovi: