tunel prenj

U utrci za tunel kroz Prenj ostala 3 izvođača i konzorcija

Europska banka za obnovu i razvitak (EBRD) objavila je koje su kompanije prošle proces pretkvalifikacije za izgradnju tunela Prenj. Tunel Prenj dio je poddionice Koridora 5c, Konjic (Ovčari)-Tunel Prenj- Mostar sjever. 

 

U obavjesti EBRD-a navodi se kako su u dalje razmatranje za izvođača radova prošli:

- Cengiz Insaat Sanayi Ve Ticaret Turska
- Makyol Insaat Sanayi Turizm Ve Ticaret A.S. Turska
- konzorcij DL Limak Joint Venture kojeg čine korejski Jongno-gu i glavni partner Limak Construction Industry and trade INC Turska.

Hrvatski

Čeka se odluka o izvođaču proboja hercegovačkog diva

 

Još nije odlučeno tko će graditi tunel Prenj na Koridoru 5C, čija se vrijednost procjenjuje na oko 800 milijuna KM (400 milijuna eura).

 

Na natječaj za izvođače radova prijavilo se osam kompanija. Dvije, jedna kineska i jedna turska, lažirale su dokumentaciju za prijavu na natječaj objavljen u rujnu prošle godine te su ispale iz igre.

 

Tunel Prenj je najznačajniji infrastrukturni projekt u BiH i deveti najduži cestovni tunel u Europi. Planirano je da tunel Prenj bude dug oko 11 kilometara. 

Hrvatski

Za šest godina od Mostara do Sarajeva putovat će se manje od sat vremena 

Tunel Prenj dio je dionice autoceste Ovčari – tunel Prenj – Mostar sjever i ključni je objekt za povezivanje Sarajeva s Mostarom, odnosno jače unutarnje povezivanje Bosne sa Hercegovinom

 

Novoizgrađeni tunel Ivan na koridoru 5C posjetili su jučer predsjednica Europske banke za obnovu i razvitak (EBRD) Odile Renaud-Basso, šef Izaslnastva EU u BiH Johann Sattler, direktor JP Autoputevi RS Nedeljko Ćorić i njihov domaćin direktor JP Autoceste FBiH Elmedin Voloder.

 

Hrvatski

Kreće gradnja najskuplje dionice na Koridoru 5C

Tunel „Prenj” okvalificiran je kao megaprojekt u BiH, radit će se o devetom najdužem tunelu u Europi.

 

Ministarstvo financija Federacije, s Jelkom Milićević na čelu, dalo je jučer „Autocestama FBiH” pozitivno mišljenje na kreditni aranžman s EBRD-om, koji se odnosi na izgradnju Koridora 5C prema Hercegovini, piše danas „Dnevni avaz”.

Hrvatski

Bit će ubrzana izgradnja na tunelu Prenj i dionici Mostar jug - sjever

Vlada FBiH donijela je odluku kojom je izgradnja dionice autoceste tunel Prenj na koridoru Vc u dužini od 12 km od javnog interesa za Federaciju Bosne i Hercegovine, a ista odluka donesena je i za izgradnju dionice autoceste Mostar sjever – Mostar jug na koridoru Vc u dužini od 15,4 kilometra.

 

Izgradnja kapitalnog i u strateškom smislu najvažnijeg, ali i tehnički najzahtjevnijeg projekta na koridoru Vc - tunela Prenj, trebala bi biti ubrzana u razdoblju koje je pred nama.

Hrvatski

BiH raspisuje najveći tender za Koridor 5C

Radi se o sredstvima za dionicu dugu 51 kilometar, od Ovčara do juga Mostara, na kojoj je planirana i izgradnja tunela Prenj, a koji je jedan od najsloženijih projekata u BiH kada je u pitanju cestogradnja.

 

Vlada Federacije naredne sedmice trebala bi na sjednici dati suglasnost "Autocestama FBiH" na kreditni aranžman u iznosu od 840 milijuna eura koji se odnose na izgradnju Koridora 5C prema Hercegovini, saznaje "Dnevni avaz".

Hrvatski

15 kompanija zainteresirano za gradnju “kralja” među tunelima

Za dionicu Mostar sjever – Mostar jug zanimanje iskazalo 15 poduzeća.

 

U petak je u organizaciji JP Autoceste FBiH održan Road Show na kojem su svim zainteresiranim  konzultantima prezentirani projekti  za dionice Ovčari – Tunel Prenj – Mostar sjever i Mostar sjever – Mostar jug.
Cilj događaja je upoznati sva zainteresirana poduzeća s tehničkim zahtjevima, rizicima, vremenskim i financijskim okvirima na projektima.

Ovaj  događaj prvotno je bio zakazan za ožujak/mart 2020. godine, ali zbog pandemije korona virusa isti je otkazan.

Hrvatski

VIDEO Izgradnja "Kralja" među tunelima počinje iduće godine i trajat će 6 godina

Kreditna sredstva u iznosu od 600 milijuna eura za izgradnju tunela Prenj već je osigurala Europska banka za obnovu i razvoj i Europska investicijska banka. 

 

Tunel Prenj, najveći i najzahtjevniji objekt na autocesti na koridoru 5c, trebao bi se početi graditi u drugoj polovici sljedeće godine, a izgradnja tog tunela koji će biti jedan od tri najduža u Europi planirano je da traje 6 godina, izjavio je izvršni direktor Autocesta FBiH Adem Zolj, prenosi Hrvatski Medijski Servis. 

Hrvatski

Objavom tendera započeo izbor izvođača radova za tunel Prenj

Na cijeloj dionici od Ovčara do petlje Mostar jug će se graditi 10 mostova, 12 tunela i dvije petlje.

 

Europska banka za obnovu i razvoj (EBRD) i JP Autoceste FBiH objavili su jučer obavijest o raspisivanju tendera za izgradnju dionica Ovčari – Tunel Prenj – Mostar sjever dužine 35 kilometra te Mostar sjever - Mostar jug dužine 15 kilometara, čime je započeta procedura odabira izvođača za izgradnju ovih dionica.

Hrvatski