oglasi

Oglasi kratke forme bit će hit ove godine

TV oglašivači počinju se sve više okretati oglasima kratkog formata, koji mogu biti jednako učinkoviti kao i tradicionalni spotovi od 30 sekundi po daleko nižoj cijeni, ali marketinški stručnjaci i brendovi moraju biti sigurni da postižu prave ciljeve i pravilno plasiraju svoje oglase, izvještava WARC.

Jim Berridge iz kompanije Phoenix MI, rekao je za WARC kako će kratki formati oglasa – definirani kao 5-7 sekundi – pružiti velike mogućnosti za marketere u sljedećih 12-18 mjeseci.

Hrvatski

LinkedIn proučio 4,5 milijuna oglasa za posao i pronašao 3 stvari koje donose najviše prijava

Mnogo je teorija povezanih sa zapošljavanjem, no najvažniji aspekt na koji se treba usredotočiti je objavljivanje radnih mjesta.

To je prva stvar koju vidi svaka osoba koja traži posao, a poznato je da je prvi dojam važan.

Kada pišete o svojoj kompaniji kao i o radnom mjestu koje je dostupno, pišite ga na način da istovremeno izgleda i poslovno, ali i privlačno.

Stavite se u položaj osobe koja traži posao i promislite zašto bi ona baš poželjela postati dio vašeg tima.

Hrvatski

Ovako su izgledali posteri za oglase u Jugoslaviji

U pedesetim i šezdesetim godinama prošlog stoljeća, za komercijalne oglase za turističke destinacije, avio kompanije i mnoge druge proizvode širom bivše Jugoslavije, angažirani su neki od najpopularnijih jugoslovenskih umjetnika.

Zbog svog prepoznatljivog stila, renomirani umjetnici kao što su Edo Murtić, Milan Vulpe, Janez Trpin i mnogi drugi, kreirali su ilustracije za inozemne destinacije i proizvode.

Ovo su neke od njih: 

 

Hrvatski

Traže radnike iz BiH, nude 1.300 eura za branje jagoda

Posrednici primamljivim oglasima vrbuju sezonce iz BiH, Srbije, i Crne Gore za rad na slovačkim plantažama.

Starosnih ni polnih ograničenja nema. Radno vreme je od 10 do 12 sati dnevno, nedjeljom do 11 sati prije podne. Za branje trešanja i jagoda plaća se 20 do 40 centi po kilogramu. Ili tri eura, na sat, za razređivanje jabuka i breskvi.

Ovako posljednjih mjesec dana na internet portalima za oglašavanje poslova vrbuju berače voća iz Bosne i Hercegovine, Srbije i Crne Gore za rad na slovačkim plantažama.

Hrvatski

Adobe tvrdi da imaju rješenje za prevare sa oglasima

 

Stručnjaci za podatke ove kompanije navodno su pronašli način da razaznaju stvarne korisnike od botova. 

Adobe je na svome Adobe Summit-u predstavio čitav niz tehnologija na kojima trenutno rade, a možda najinteresantnija tehnologija na kojoj rade laboratoriji ove kompanije je sistem koji može razlikovati prave ljude od robota, i to u kontekstu prevara sa oglasima.

Hrvatski