brendovi

Koji je najjači brend na svijetu, a koji u Europi

Potrebne su godine da se razvije dobar brend, a njegova reputacija može biti uništena za jedan dan. Najvrjedniji svjetski brendovi su globalni korporativni divovi.

 

Oni ostvaruju milijarde godišnjeg profita, imaju ogroman utjecaj na javno mnijenje i prepoznatljivi su u cijelom svijetu.
 

Hrvatski

StartRocket: Ni nebo više nije granica

Ruski start up StartRocket ima ideju kako da oglašavanje na džambo plakatima zaista uveća do istinskih “džambo” dimenzija.

Njihova ideja je da u Zemljinu orbitu lansiraju na desetine malih CubeSat satelita, veličine 10x10x10 centimetara, koji će se moći složiti u određenu formaciju.

Svi sateliti jedne grupe bili bi lansirani istom raketom, na visinu od oko 450 kilometara (nešto više od visine na kojoj se nalazi Međunarodna svemirska stanica).

Hrvatski

Gradi se najveći trgovački centar od Dubrovnika do Splita

Njemu će, kako predviđaju investitori, gravitirati i susjedna Hercegovina.

Od poznatih brendova u centru će, već je sada poznato, svoje mjesto naći: Müller, New Yorker, Deichmann, Anda, Pepco, Tommy, Biberon, Sir Oliver…

Investitor je društvo Dugiš d.o.o., iza kojega stoji Danijela Lučić, kćerka Milana Lučića, te društvo Tommy d.o.o.

Hrvatski

SPALI DA SE VIŠE ISPLATI: Što rade proizvođači svjetskih brendova sa neprodanom robom

Proizvođači najluksuznijih modnih brendova spaljuju neprodanu robu čija vrijednost dostiže i više stotina milijuna dolara, uz obrazloženje da bi prodaja po nižim cijenama naškodila njihovoj reputaciji. 

Jeftinije je spaliti nego prodati po nižoj cijeni i tako omogućiti i „neželjenoj“ klijenteli da nosi „markiranu“ garderobu.

Hrvatski

BRENDOVI NAŠEG DJETINJSTVA: Važno je zvati se Zdenka

Srebrni trokutići u koje je umotan Zdenka topljeni sir i njegov prepoznatljivi logotip nezaobilazan su dio odrastanja brojnih generacija na ovim prostorima. 

Od vrtića do škole i fakulteta, vojske, ekskurzije, izleta, za doručak, ručak ili večeru gotovo svatko se susreo s prepoznatljivim srebrnim trokutićima u koje je umotan Zdenka topljeni sir.

Hrvatski

Čovjek koji je stvorio jedan od najpoznatijih brendova u povijesti!

Na samom početku ideja je bila jednostavna, opskrbiti svakog sportaša najboljom mogućom opremom, a sve je započelo davne 1920. kada je dvadesetogodišnji postolar u kući svoje majke napravio prvi par cipela koristeći skromne materijale koji su mu bili dostupni.

U današnje vrijeme tvrtka Adidas trudi se zadovoljiti sve prohtjeve iako su im prioriteti nogomet, trčanje, košarka i trening.

 

Sve počinje s jednim parom sportskih cipela

 

Hrvatski

M&M’s, Fanta, Jeep i Hugo Boss su brendovi koji su stvoreni za vojsku

Najčešće ne razmišljamo previše o proizvodima koje svakodnevno koristimo, niti znamo njihovu povijest.

Tako ne znamo da mnoge stvari koje su u svakodnevnoj uporabi imaju vojnu povijest ili su ratne prilike utjecale na njihov nastanak.

Za neke od njih smo to mogli i pretpostaviti, primjerice džepni nožić ili Jeep, no za neke od njih to saznanje je prilično neočekivano.

Hrvatski

Uz njih su odrastale generacije, a evo kako su nas osvajali

Prema podacima magazina Forbes, 8 od 10 novih kompanija propadne u roku od 18 mjeseci.

To znači da su šanse 80% da novi poslovni pothvat "izgori" u manje od dvije godine.

One tvrtke koje uspiju, imaju životni vijek od 50 do 60 godina.

Potrebni su sjajan proizvod, vizionarski lideri, dobar brending i jasno strateško usmjerenje da tvrtka traje i traje.

Takvi primjeri postoje i svima su nam poznati brendovi prisutni i po više od stotinu godina.

Hrvatski

Trgovci u BiH biraju top 100 proizvoda

Drugu godinu zaredom u BiH biraju se proizvodi koje svaka bolje snabdjevena trgovina mora imati na svojim policama. 

Prema istraživanju jedno domaćinstvo u prosjeku ima potrebu za maksimalno 500 različitih proizvoda.

Ta brojka je promjenjiva u zavisnosti od razvijenosti tržišta, tako da za naše tržište ona ne prelazi 400.

Više od 50.000 proizvoda nude proizvođači i distributeri u otprilike 50 različitih kategorija.

Hrvatski

Mercator BH pokrenuo projekt „Moji brendovi, naše vrijednosti“

– Kompanija Mercator BH odlučila je svoje vjerne kupce obradovati još jednim novim projektom koji nosi naziv „Moji brendovi, naše vrijednosti“ i time im olakšati da pronađu na jednom mjestu svoje omiljene domaće proizvode, uz koje smo odrastali, sazrijevali i starili, a ljubav prema njima prenosili i na svoje potomke.

Hrvatski