Zarin novi logo može biti budućnost brendiranja
urednik uto, 02/05/2019 - 12:30Poznati dizajner Erik Spikermann napisao je da je to najgori logo koji je vidio zadnjih godina i zapitao se da li ga je uradio jedan od robota koji će zamijeniti ljude.
Poznati dizajner Erik Spikermann napisao je da je to najgori logo koji je vidio zadnjih godina i zapitao se da li ga je uradio jedan od robota koji će zamijeniti ljude.
Svi poduzetnici bi trebali znati za najčešće greške prilikom kreiranja brenda.
Da biste svoj proizvod uspješno pohranili u svijest potrošača potrebne su vam dobre marketinške vještine, naporan rad i malo sreće.
Naravno, financije se podrazumijevaju.
U nastavku prezentiramo šest grešaka koje morate spretno izbjeći prilikom brendiranja ukoliko ne želite bacati svoj novac.
Jačanje svijesti o važnosti zaštite prirode i okoliša na području Parka prirode Blidinje u fokusu je kampanje „Priroda ne poznaje otpad“, koju provodi Udruga 'Visit Blidinje' u suradnji sa EU ProLocal programom.
Danas je u Sarajevu predstavljen niz inicijativa koje su dio ove kampanje. U okviru svih aktivnosti na jačanju lokalne privrede kroz razvoj turističkog sektora u Hercegovini, EU ProLocal program pruža podršku promoviranju Blidinja kao atraktivne prirodne turističke destinacije.
Nadamo se i ove godine uspješnoj sezoni te pretpostavljamo da ćemo pobrati oko 6.000 tona ljubuškoga ranoga krumpira, rekao je za Agroklub.ba Dubravko Vukojević, direktor poljoprivredne zadruge “Plodovi zemlje”.
Rani krumpir se već dugi niz godina sadi u selima oko Ljubuškoga, piše Agroklub.ba.
Vrlo je kvalitetan proizvod – crvena zemlja, topla klima i ručna obrada doprinose finoći okusa, objašnjava Vukojević.
Brendiranje proizvoda
Registracija članova Udruženja proizvođača romanijskog skorup-kajmaka kod Instituta za intelektualno vlasništvo BiH bit će završena u narednih petnaestak dana, čime će dobiti pravo da koriste zaštitu žiga ovog autohtonog proizvoda.
Prije 15 dana uzeti su uzorci kajmaka i poslati na analize u laboratoriju.
Bh. šljiva bi u okviru programa za lokalnu samoupravu i ekonomski razvoj u Bosni i Hercegovini – EU ProLocal, mogla naći svoje mjesto u svijetu kao zaštićeni brend jednog područja.
Trenutno se radi na izradi izgleda budućeg loga sa kojim će se predstaviti tržištu.
Lejla Adanalić, voditeljica projekta za Akta.ba je kazala da dizajneri već neko vrijeme rade sa njima na razvoju adekvatnog logotipa koji bi pratio registraciju tržišne marke.