brendiranje

Šest grešaka koje trebate izbjeći prilikom građenja brenda

Svi poduzetnici bi trebali znati za najčešće greške prilikom kreiranja brenda.

Da biste svoj proizvod uspješno pohranili u svijest potrošača potrebne su vam dobre marketinške vještine, naporan rad i malo sreće.

Naravno, financije se podrazumijevaju.

U nastavku prezentiramo šest grešaka koje morate spretno izbjeći prilikom brendiranja ukoliko ne želite bacati svoj novac.

 

Orijentiranost ka kupcu nije uvijek dobar put

 

Hrvatski

Nakon brendiranih vrećica, Blidinje planira brendirati i doručak

Jačanje svijesti o važnosti zaštite prirode i okoliša na području Parka prirode Blidinje u fokusu je kampanje „Priroda ne poznaje otpad“, koju provodi Udruga 'Visit Blidinje' u suradnji sa EU ProLocal programom.

Danas je u Sarajevu predstavljen niz inicijativa koje su dio ove kampanje. U okviru svih aktivnosti na jačanju lokalne privrede kroz razvoj turističkog sektora u Hercegovini, EU ProLocal program pruža podršku promoviranju Blidinja kao atraktivne prirodne turističke destinacije.

Hrvatski

Brendirani rani krumpir ide i u supermarkete

Nadamo se i ove godine uspješnoj sezoni te pretpostavljamo da ćemo pobrati oko 6.000 tona ljubuškoga ranoga krumpira, rekao je za Agroklub.ba Dubravko Vukojević, direktor poljoprivredne zadruge “Plodovi zemlje”.

Rani krumpir se već dugi niz godina sadi u selima oko Ljubuškoga, piše Agroklub.ba.

Vrlo je kvalitetan proizvod – crvena zemlja, topla klima i ručna obrada doprinose finoći okusa, objašnjava Vukojević.

Brendiranje proizvoda

Hrvatski

"Skorup-kajmak" pred brendiranjem

Registracija članova Udruženja proizvođača romanijskog skorup-kajmaka kod Instituta za intelektualno vlasništvo BiH bit će završena u narednih petnaestak dana, čime će dobiti pravo da koriste zaštitu žiga ovog autohtonog proizvoda.

Prije 15 dana uzeti su uzorci kajmaka i poslati na analize u laboratoriju.

Hrvatski

Brendiranje bh. šljive doprinijeti će podizanju kvalitete samog proizvoda

Bh. šljiva bi u okviru programa za lokalnu samoupravu i ekonomski razvoj u Bosni i Hercegovini – EU ProLocal, mogla naći svoje mjesto u svijetu kao zaštićeni brend jednog područja.

Trenutno se radi na izradi izgleda budućeg loga sa kojim će se predstaviti tržištu.

Lejla Adanalić, voditeljica projekta za Akta.ba je kazala da dizajneri već neko vrijeme rade sa njima na razvoju adekvatnog logotipa koji bi pratio registraciju tržišne marke.

Hrvatski