brand

Zašto brandovi u ovoj godini moraju biti “ljudski” više nego ikada?

Kako ulazimo u ovu godinu svaki razgovor koji vodimo u vezi s poslovnom budućnošću svodi se na vJeštačku inteligenciju, automatizaciju, robotizaciju i slično.

Sve te inovacije vode ka smanjenju povezanosti sa suradnicima, potrošačima i širom zajednicom.

Danas potrošači uglavnom vole komunicirati s aparatima više nego s ljudima, kolege uglavnom rade od kuće a društvene organizacije prije komuniciraju preko društvenih mreža nego uživo.

Hrvatski

HIDESIGN: Preferirali su ga princeza Diana i Nelson Mandela

Poznati svjetski brand, HiDesign, otvorio je svoj prodajni objekat u Sarajevu na adresi Vladislava Skarića 10. Smješten odmah do hotela Europa.

Objekat se prostire na dva kata i 170 kvadrata, a građani i građanke Sarajeva u njemu mogu pronaći širok asortiman kožnih proizvoda i modnih dodataka kao što su aktovke, torbe, torbe za laptope, ruksake, odjeću, obuću, novčanike, sunčane naočale i druge male kožne proizvode.

Hrvatski

Uskoro na tržištu novi brand “Green Farm”

EURO STIL, kompanija kćerka HIFA OIL, uskoro će u sektoru proizvodnje hrane na tržište plasirati novi brand Green Farm. Radi se o zdravim prehrambenim proizvodima koji će dobrim dijelom biti proizvedeni u saradnji sa domaćim farmerima.  

Brend Green Farm obuhvatit će razvoj kompletnog prehrambenog sektora kompanije. Planirane su u osnovi dvije linije, sjemenke i orašasti proizvodi, te zamrznuti proizvodi - poseban projekat čija realizacija je u pripremnoj fazi.

Hrvatski