pr

Šest pravila dobrog PR-a: Kako se ponašati u kriznim situacijama

Ovih dana, ako ne i mjeseci, smo svjedoci prilično konfuzne javne komunikacije pojedinih državnih organa i pojedinaca na veoma važne društvene teme.

 

Svaki pojedinačni događaj koji je skrenuo pažnju javnosti trebalo bi, po pravilu, da bude praćen kvalitetnim komunikacijama od strane nadležnih, a dugogodišnji službenik u PR-u Milica Lekić iz Podgorice napravila je nekoliko zapažanja o svemu tome.

Undefined

Odnosi s javnošću: Kako da vaš brand priča priču

Svaki dan se predstavljaju novi proizvodi i usluge, svaki dan nešto novo… ali zašto samo neki od njih uspiju postati sinonimi za proizvod ili uslugu, a drugi, kvalitetom možda i bolji, nikada ne dospiju do potrošača i korisnika?

Odgovor je u priči koja je povezana uz brend.

Odgovor je u obećanju koje nudi.

S obzirom da živimo u potrošačkom društvu koje više ne poznaje granice ni ograničenja, određeni lifestyle je ono čemu svi težimo, iako nam je javno to ponekad teško priznati.

Undefined