pr

Kako organizirati odnose s javnošću u tvrtkama

Skoro ne postoji tvrtka koja se i sama nije uvjerila u nužnost i potrebu odnosa s javnošću. No, iako se čini kako je većina upoznata s tim pojmom, ne razumiju svi što točno on znači. 

 

Iako mnoge tvrtke shvaćaju kako su odnosi s javnošću ili PR odličan način za izradu marketinške strategije i pristupa tržištu te za unaprjeđenje svoje reputacije na društvenim mrežama, vrlo malo njih zna koja točno područja uključuju odnosi s javnošću i zašto tvrtke ulažu tako puno resursa, vremena i truda kako bi ostale pri vrhu najbolje rangiranih tvrtki.

Hrvatski

Šest pravila dobrog PR-a: Kako se ponašati u kriznim situacijama

Ovih dana, ako ne i mjeseci, smo svjedoci prilično konfuzne javne komunikacije pojedinih državnih organa i pojedinaca na veoma važne društvene teme.

 

Svaki pojedinačni događaj koji je skrenuo pažnju javnosti trebalo bi, po pravilu, da bude praćen kvalitetnim komunikacijama od strane nadležnih, a dugogodišnji službenik u PR-u Milica Lekić iz Podgorice napravila je nekoliko zapažanja o svemu tome.

Undefined

Odnosi s javnošću: Kako da vaš brand priča priču

Svaki dan se predstavljaju novi proizvodi i usluge, svaki dan nešto novo… ali zašto samo neki od njih uspiju postati sinonimi za proizvod ili uslugu, a drugi, kvalitetom možda i bolji, nikada ne dospiju do potrošača i korisnika?

Odgovor je u priči koja je povezana uz brend.

Odgovor je u obećanju koje nudi.

S obzirom da živimo u potrošačkom društvu koje više ne poznaje granice ni ograničenja, određeni lifestyle je ono čemu svi težimo, iako nam je javno to ponekad teško priznati.

Undefined