linkedin

Deset najtraženijih vještina kod poslodavaca prema LinkedInu

Prema analizi društvene mreže LinkedIn poslodavci u 2019. traže kombinaciju ‘tvrdih’ i ‘mekih’ vještina, a na vrhu popisa željenih vještina je kreativnost. Podaci se podudaraju s izvješćem Svjetskog gospodarskog foruma o budućnosti radnih mjesta u kojem se u zaključku navodi da će vrijednost “ljudskih“ vještine poput originalnosti, inicijative i kritičkog mišljenja vjerojatno rasti s napretkom tehnologija i automatizacije.

Undefined

5 odličnih grupa za traženje posla putem LinkedIna

Većina ljudi koji grade karijeru imaju profil na LinkedInu, no mnogi ovu društvenu mrežu namijenjenu poslovnim korisnicima ne iskorištavaju najbolje. Jedna od najzanemarenijih stvari vjerojatno su grupe za traženje posla, a upravo one mogu biti iznimno korisne ako se upotrebljavaju na pravi način.

Osnovno je pravilo, naravno, da potražite grupe iz branše u kojoj radite ili želite raditi, a korisno se uključiti i u „općenite“ grupe koje poboljšavaju komunikaciju između poslodavaca i ljudi koji traže (novi) posao.

Undefined

LinkedIn je proučio 4,5 milijuna oglasa za posao i pronašao 3 stvari koje donose najviše prijava

Mnogo je teorija povezanih sa zapošljavanjem, no najvažniji aspekt na koji se treba usredotočiti je objavljivanje radnih mjesta. To je prva stvar koju vidi svaka osoba koja traži posao, a poznato je da prvi dojam važan.

Kada pišete o svojoj kompaniji kao i o radnom mjestu koje je dostupno, pišite ga na način da istovremeno izgleda i poslovno, ali i privlačno.

Stavite se u položaj osobe koja traži posao i promislite zašto bi ona baš poželjela postati dio vašeg tima.

Undefined

Kako izgraditi posao uz pomoć društvenih mreža?

Posljednjih godina s usponom društvenih mreža i njihovom sve većom ulogom u životima ljudi, stvorio se cijeli novi pokret kada je u pitanju marketing. Klasični oblici promidžbe sada su dodatno obogaćeni alatima digitalnog marketinga što je društvenim mrežama dodatno osnažilo značaj i poslovnom svijetu pa su tako one postale ne tek puko sredstvo zsa razbibrigu već i novi mediji s nezanemarivim značajem u prenošenju informacija, ali i kreiranju javnog mnijenja i trendova.

Undefined