POKRENI KARIJERU
DAMIR VASIĆ: Izazov nad izazovima - Ostati u trendu u IT sektoru
Manager.ba/profitiraj.hr Karijera 11 rujna, 2020
Izvor fotografije:
prointer

Kakva je razlika između prodaje lijekova i softvera, servera, svičeva, storidža? Pa, ovo prvo samo jednostavnije zvuči, ali vam, kao rukovodiocu sektora prodaje, u oba slučaja treba mnogo znanja, odgovornosti i posvećenosti poslu. Tako svoja iskustva najprije u Krajinalijeku, a sad u kompaniji Prointer ITSS ukratko opisuje Damir Vasić. 

 

PROČITAJTE VIŠE: KENAN JAŽIĆ: Od aikida do IT-a - Sa crnim pojasom protiv hakera

 

U nešto širem opisu svog prilično zahtjevnog posla, priznaje da prodaja u industriji informacionih tehnologija nije nimalo lak zadatak, jer podrazumijeva da ste u svakom trenutku u toku aktuelnih, svjetskih dešavanja i novina. Jednostavno – u trendu. 

„Šta god da prodajete u IT kompaniji, morate biti svjesni da se informacione tehnologije mijenjaju iz dana u dan. Zato je vrlo bitno da ljudi koji se time bave budu u korak s promjenama i inovacijama, kako bi klijentu u svakom trenutku mogli da pruže ono što mu treba, a što je aktuelno“, objašnjava Damir. 

Biti u trendu, na ovdašnjem prostoru znači još jednu „muku“. Takve tehnologije su prilično skupe, a domaće tržište nedovoljno moćno da sve to isprati, pa i za to treba naći najbolje rješenje. 

 

 

„Uz pomoć naših stručnjaka koji stvarno razumiju potrebe klijenata, pokušavamo da na najkvalitetniji način obavimo posao, praveći balans i nudeći kupcima ono najbolje u smislu odnosa cijene i kvaliteta. Za to je zaslužan čitav naš tim“, kaže Damir i dodaje da bi baš zbog timskog rada svakome preporučio da se okuša baš u Prointeru. 

„Uz rad i zalaganje ovdje se mnogo toga može naučiti i postići u karijeri, a timski duh je ključ svega“, poručuje.

On je, zaista, dosta toga postigao, možda i zato što je još od studentskih dana bio spreman na izazove, a nije se promijenio ni sa diplomom Ekonomskog fakulteta.

„Uvijek sam težio da postignem nešto više i ekonomija mi, ni kao brucošu, nije izgledala kao „klasika“. Vjerovatno sam zbog toga u startu išao ka segmentu prodaje“, kaže glavni „prodavac“ u Prointeru.   

A kad ne prodaje one komplikovane stvari s početka teksta, stigne da „proda“ i vještine na košarkaškom terenu, jer mu je basket omiljena rekreacija. Na drugom mjestu je šetnja, jer se, kaže, balans između posla i privatnog života uvijek mora uspostaviti. Uostalom, i to je u trendu.  

Tagovi:
O Autoru
Manager.ba/profitiraj.hr