Marker

Najčešće pogreške koje radite pri vođenju web shopa - 1. dio

Vođenje e-commerce projekta nije nimalo lak posao. Važno je uvijek biti u trendu, pratiti novosti i savjete stručnjaka.

Obratite pažnju na nedostatke koji bi mogli usporiti poslovanje web shopa.

Gdje možete pogriješiti i što biste trebali popraviti?

Za vas smo odabrali 10 najčešćih pogrešaka, a ako se pronađete na popisu, predlažemo da greške popravite u što kraćem roku.

1. Natrpani elementi na naslovnici

Hrvatski

Kako pronaći 404 stranice putem Google Analyticsa?

Vaša nova web stranica savršeno funkcionira. Dizajn je ljepši od starog, prilagođen korisnicima i prilagođava se svim ekranima (responzivni je). 

Objavili ste nove fotografije proizvoda, dobro ih imenovali, uredili opise i potrudili se poboljšati stranicu svim SEO vještinama koje imate.

Prošlo je nepunih mjesec dana i spremni ste za analizu posjećenosti i upoznavanje korisnika. Naučili ste kako to napraviti u Google Analyticsu pa sretno trljate ruke ulazeći u taj magični Googleov alat.

Hrvatski

Aleluja! Postoji način kako mijenjati naslove i meta opise na Fejsu

Znate li kako izgleda Facebookova organizacijska struktura?

Ne znamo ni mi, ali kladimo se da tamo negdje postoji odjel za uvođenje promjena na Facebooku koji je sigurno brojniji od tehničke podrške.

Nakon fame oko privatnosti na Facebooku, koja je vjerojatno bila najveći hit i najčitanija tema od osnutka ove društvene mreže, vraćamo se malim, svakodnevnim promjenama na kojima radi spomenuti odjel iz uvoda.

Hrvatski

5 Markerovih web shopova proglašeno najboljima u Hrvatskoj

Konferencija ECommerce Day u zagrebačkom Kraš Auditoriju najveći je događaj godine za sve koji se bave online prodajom u Hrvatskoj.

Ona je poput dodjela hrvatskih e-commerce Oscara gdje kroz natjecanje Web trgovac godine struka i publika biraju najbolje u proteklih godinu dana. 

Podjela u srijedu 28. ožujka, bila je posebno napeta, a za ekipu iz Markera završila je s velikim osmijehom na licu. 

Hrvatski

Zgrabi znanje na dva dana znanja: 3. Konferencija o web prodaji

Ako planirate otvoriti web shop ili već prodajete online mi znamo gdje ćete dočekati proljeće - u zagrebačkom hotelu Sheraton. 

U utorak 20. i srijedu 21. ožujka od 9 do 16 sati 10 predavača na 3. Konferenciji o web prodaji u organizaciji Mape znanja pokrit će sve važne segmente s kojima trebate biti upoznati ako se želite otisnuti u svijet internet prodaje. 

Hrvatski

Kako izraditi email marketing strategiju koja funkcionira?

Email marketing nije mrtav. To je kao da kažete da su leci iz poštanskog sandučića prošlost. Naravno, uvijek će biti ljudi koji na svoj poštanski sandučić zalijepiti natpis: “Ne bacaj reklame”. 

Taj tip ljudi jako pazi i na svoj elektronski poštanski sandučić poznat kao inbox. To su oni koji uvijek sumnjičavo škilje kroz rolete kada se u ulici pojavi nepoznati auto ili se uzrujaju kad im nepoznata osoba pošalje zahtjev za prijateljstvo preko Facebooka. 

Hrvatski

Što pokloniti za Božić? Izradite vodič za kupovinu poklona i privucite kupce u web shop!

Prva nedjelja adventa je iza nas, a Božić se približava sve brže i brže. Uz ovaj najiščekivaniji blagdan u cijelog godini, približava se i kraj godine.

To znači da će svaki web shop biti zatrpan pisanjem izvještaja, organizacijom godišnjih odmora, pisanjem blagdanskih emailova za klijente i partnere, naručivanjem plata za blagdanski domjenak, pisanjem blogova, promocijom online ponude, stvaranjem primamljivih božićnih paketa… 

Hrvatski

Europa ukida geo-blokiranje do sljedeće predbožićne ludnice

Prije malo manje od godinu dana napisali smo blog o ukidanju geo-blokiranja unutar Europske unije. 

Tada je dogovor Vijeća Europske unije za konkurentnost o ukidanju prepreka za slobodno trgovanje internetom unutar Unije podosta odjeknuo u e-commerce krugovima.

Dio hrvatskih e-trgovaca na te se novosti nakostriješio i pustio obrambene pandže  

Hrvatski

Društvene mreže i SEO optimizacija: gdje je tajna veza?

Radite li SEO? A radite li SEO na društvenim mrežama? Nama je bitno da sav sadržaj koji nam kreirate bude SEO. Koliko to košta?

Ovo je primjer jednog upita kojeg smo nedavno dobili. 

I što reći na njega? 

Više toga, nakon pristojnog telefonskog objašnjenja. Ali krenimo redom:

1.    Hvala vam osobo X što ste pitali takve stvari. Poslužili ste kao odličan uvod u tekst.

Hrvatski

Je li vaš web shop spreman za blagdansku ludnicu? Kupci sigurno jesu!

Napokon nam dolazi najljepše razdoblje u godini. Božić! 

Vrijeme kad smo svi nekako neobjašnjivo sretni, svi se volimo, svima nam se zacakle oči od gledanja božićnih žaruljica i ukrasa, a što je najvažnije - svi se volimo darivati, tj. kupovati abnormalno velike količine stvari od kojih nam je većina njih totalno nepotrebna.

Hrvatski