MARTA BOŠNJAK, BOŠNJAK-COMMERCE VITEZ
Vlastitim proizvodom napravili europski brend
BiH 07 lipnja, 2024

Zahvaljujući neprekidnom ulaganju u rast i razvoj i u modernizaciju tehnologije Bošnjak-Commerce d.o.o. Vitez, koji se bavi proizvodnjom i prodajom građevinskog materijala, postao je prepoznatljivo ime i u Bosni i Hercegovini i u zemljama Europske unije. 

 

Njihov zaštitini znak je proizvodnja fasadne mrežice sa europskim ETA certifikatom i CE znakom za mrežicu 145 i 160 grama.

Marta Bošnjak, izvršna direktorica priča kako su počeli s trgovinom građevinskim materijalom 2001. godine, a 2013. pokrenuli vlastiti pogon za proizvodnju fasadne mrežice, što je danas primarna djelatnost poduzeća. 

“Nositelji smo Europskog Certifikata ETA, kojim smo uvršteni u vodeće proizvođaće toplotno-izolacijskih materijala u ovom dijelu Europe s našim proizvodom ECONET. Tim certifikatom omogućena nam je orijentacija izvozu, tako danas ostvarujemo izvoz veći od 80% od ukupnih proizvodnih kapaciteta. Dakle ciljno tržište su nam zemlje EU, a trenutno imamo klijente u šest Europskih zemalja. Poduzeće zapošljava 40 radnika“.


Koje investicije biste izdvojili kao važne?

„Neko smo tko se trudi stalno vršiti modernizaciju postojeće opreme, tako smo u 2023. godini nabavili mašinu u vrijednosti 200.000 KM, kojom je znatno poboljšan proizvodni proces. U 2024. godini nastavljamo sa modernizacijom proizvodnje, do sada smo kupili dvije nove mašine, a planirana je kupovina još dvije mašine do kraja ove godine. Tim investicijama ćemo našu produktivnost i kvalitetu naših proizvoda podignuti na još jedan veći nivo čime, ćemo se približiti velikim Europskim proizvođačima.“


Bošnjak-Commerce rangiran je među brzorastućim kompanijama u BiH. Koji faktori su doprinijeli brzom rastu Vaše kompanije?

„Smatram da su stalna ulaganja u rast i razvoj, te modernizaciju tehnologije jako bitni faktori kojim se  poduzeću omogučava rast  poslovanja. Ali pored toga, kao najvažniji faktor bih svakako izdvojila odnos prema zaposlenicima, kupcima i dobavljačima kao i optimalne zalihe.“


Kakvi su rezultati poslovanja u ovoj godini?

„U 2023. godini smo ostvarili pozitivno poslovanje i zavidnu dobit, tako da smo svakako zadovoljni postignutim rezultatima. Iako naše poslovanje ima sezonski karakter rada i malo je nezahvalno još uvijek govoriti o ostvarenim rezultatima u 2024. godini, samo u prvih pet mjeseci ove godine postigli smo rast od 12,8% u odnosu na prošlu godinu. A naša očekivanja za 2024. godinu je rast od oko 25% u odnosu na 2023.

Najviše smo ponosni na to što smo uspjeli opravdati kako svoja, tako i očekivanja tržišta i kupaca, kao i na to što smo stvorili brend koji je svojom kvalitetom prepoznatljiv kako na inozemnom, tako i na domaćem tržištu. Do sada smo uspjeli ostvariti ciljeve koje smo imali, ali  uvijek se teži ka boljem.“


Kakva je daljnja vizija razvoja  kompanije?

„Kao što sam i rekla planiran je rast od  25% u odnosu na prošlu godinu, a prioritet nam je dodatno poboljšati postojeće poslovanje i povećati svoje proizvodne kapacitete, čime bismo dobili prostora za širenje mreže kupaca na još nekoliko EU zemalja. Pored toga cilj nam je osigurati još povoljnije uvjete za naše zaposlene.“


Poslovne novine | Manager.ba
 

Video
LAFAT
Lider u preradi metala i korištenju alternativnih izvora energije u BiH i regiji
BERBA URANILA
Kakva će vina doći od ovogodišnje berbe?
ANER KRUŠKONJA, OBRTNIČKA KOMORA HNŽ
Koliko se danas isplati biti obrtnik