IRENA MILIČEVIĆ VUKOJA, WOMMAN.COMM 
Nezaboravno iskustvo koje spaja kulturu, umjetnost i inspiraciju
BiH 26 lipnja, 2024

Woman.Comm Club je jedini klub žena u komunikacijskoj industriji, nastao iz strastvene ljubavi prema marketingu i komunikacijama, s misijom unaprjeđenja ove industrije u Bosni i Hercegovini i regiji. Irena Miličević Vukoja, osnivačica i direktorica agencije Prefix i Woman.Comm Cluba razgovarala je o klubu za Bizlife


Kako je nastao Woman.Comm Club i što je on ustvari?

U svijetu se vodi velika borba za rodnu ravnopravnost, dok u našoj regiji žene vode glavnu reč. Klub je stvoren kako bi slavio uspjehe žena i doprinio razvoju komunikacijske industrije. Osnovan je prije dvije i pol godine u Bosni i Hercegovini, a ove godine se fokusiramo na širenje u zemlje regije. Klub nudi članicama niz aktivnosti, od mjesečnih webinara s uglednim predavačima do sportskih druženja kroz golf, tenis i trčanje. Povezujemo žene iz marketinga, oglašavanja i medija, stvarajući zajednicu koja zajedno jača ulogu žena u komunikacijskoj industriji.

Naši partneri prepoznali su potencijal ovog projekta i zajedno radimo na regionalnim društveno odgovornim projektima usmjerenim na dugoročnu održivost. Kroz klub se umrežujemo i ostvarujemo suradnju sa svim regionalnim udrugama, potičući međuregionalnu suradnju i sinergiju. Svake godine organiziramo brojne događaje diljem regije, a kruna naših aktivnosti je Woman.Comm konferencija, najveća konferencija ove industrije u BiH, koja predstavlja dobre prakse iz regije i svijeta, bavi se izazovima industrije i društva, te slavi uspjehe žena s posebnim fokusom na društvenu odgovornost.

 

Ljeto će biti zanimljivo, a Irena od ključnih aktivnosti izdvaja:

- Event u Beogradu, 27. lipnja, u kultnom kinu „Balkan“ s izložbom „Naturalis“ slikara Borisa Lukića.
- Golf event u Sarajevu.
- Comm cocktail night 19. kolovoza na SFF-u.
- Event u Zagrebu krajem kolovoza.
- Comm konferencija, 15. i 16. listopada u Sarajevu (BKC) i Gala večer u Vijećnici.


Dugo ste radili u korporativnom svijetu, zašto ste osjetili potrebu prići mu iz drugog kuta?

Rad u korporaciji pružio mi je neprocjenjive lekcije o vođenju, timskom radu, multitaskingu i strategijskom razmišljanju. Tijekom godina, imala sam priliku učiti od vrhunskih mentora, usavršavati se kroz rad s kolegama i partnerima, te kroz razne formalne i neformalne edukacije. Volim dinamiku posla i rad s ljudima jer vjerujem kako je timski rad ključ svakog uspjeha. Kada radiš posao koji voliš, to nije rad, već uživanje.

Imala sam jasan cilj i od pripravnika stigla do pozicije direktorice marketinga i PR-a, uživajući u stvaranju novih kreativnih priča. Međutim, životne promjene donijele su nove prioritete i izazove. 2019. i 2020. godina bile su vrlo dinamične, a te promjene su me osnažile i dale mi hrabrost krenuti u nove projekte. Prefix agencija i Woman.Comm Club nastali su iz ljubavi prema marketingu i komunikacijama, s ciljem otvaranja novih horizonata i unaprjeđenja komunikacijske industrije u Bosni i Hercegovini i regiji.

Napustiti sigurnost velike kompanije nije bilo lako, ali sam taj korak napravila. Iz uređenog sustava prešla sam u nešto novo i nepoznato, preuzimajući sve uloge – od urednika do računovođe. Početni strah i nervoza brzo su prošli jer sam se posvetila svakodnevnim obvezama. Uz veliku potporu obitelji i kolega, moj san je postao stvarnost, otvarajući novo i divno poglavlje mog života. Kroz poduzetništvo, pronašla sam slobodu odlučivanja koja mi omogućava veću kreativnost i fleksibilnost. Ova promjena mi je omogućila raditi ono što volim s još većim entuzijazmom i kreirati projekte koji izravno utječu na industriju i zajednicu.

 


Koje je, do sada, najveće dostignuće kluba?

Najveće dostignuće Woman.Comm Cluba je snažna povezanost članica koje redovito sudjeluju na svim događanjima i aktivno žive misiju i viziju kluba. Naša godišnja konferencija okuplja preko 400 žena iz komunikacijske industrije, a potpora dugogodišnjih partnera poput brenda Porsche i Libresse dodatno osnažuje naš rad.

Ključna prednost kluba je snažna potpora među članicama, što se ogleda kroz našu Rising Star Akademiju, konferencije i diskusije o bitnim temama u komunikacijskoj industriji i društvu. Cilj nam je osvijestiti značaj komunikacije i potaknuti aktivnosti koje doprinose boljem društvu.

Klub je ostvario značajan utjecaj kroz regionalno širenje, s rastućim brojem članica iz regije koje prepoznaju njegovu vrijednost. Sada sa sigurnošću mogu reći kako naš rad i angažman doprinose jačanju uloge žena u komunikacijskoj industriji te značaju cijele industrije.


Kako se postaje član ovog kluba i koliko članica trenutno broji?

Woman.Comm Club je u protekle dvije i pol godine izrastao u veliki regionalni klub s više od 350 članica. Naš plan je do kraja ove godine broj članica povećati na preko 500 uključujući zemlje regije: Srbiju, Hrvatsku, Sloveniju i Crnu Goru.

 

Ciljna grupa obuhvaća:

- Žene koje su odabrale komunikacijsku industriju kao svoj životni poziv i uspješno rade u agencijama, marketing odjelima kompanija i medijima.
- Žene u komunikacijskoj industriji koje žele razvijati i jačati vlastiti brend.
- Žene koje rade u komunikacijskoj industriji i žele unaprediti svoje vještine i napredovati u karijeri uz dodatnu edukaciju.
- Mlade obrazovane žene kojima je potrebna podrška u razvoju svoje karijere.

Članicom Woman.Comm Cluba može postati svaka žena zaljubljena u komunikacijsku industriju, podržavajući misiju i viziju kluba za pozitivne promjene, putem popunjavanja pristupnice na našoj web stranici www.womancomm.club i plaćanjem godišnje članarine.


Ove godine održavate treće po redu nagrade za ženu godine. Recite nam više o ovogodišnjem izboru?

Ovogodišnje treće izdanje Woman.Comm konferencije, planirano za 15. i 16.10. u Sarajevu, fokusirano je na povezivanje ljubitelja komunikacijske industrije regije. Konferencija ističe snagu žena u poslovanju i leadershipu, njihov stvarni položaj u društvu danas i naglašava važnost društveno odgovornog djelovanja, novih trendova u komunikaciji te ljude i znanje kao najveću vrijednost organizacija.

Prvu večer konferencije održat će se Gala večer Woman.Comm of the Year 2024 u sarajevskoj Vijećnici. Ova nagrada ima za cilj promovirati profesionalne uzore, slaviti njihov uspjeh i doprinijeti razvoju komunikacijske industrije u Bosni i Hercegovini i regiji. Nagradu Woman.Comm of the Year mogu dobiti članice Woman.Comm Cluba, ali i druge uspješne žene koje su svojim radom unapredile komunikacijsku industriju i položaj žena u njoj.

Ove godine donosimo veliku novost – natjecanje je otvoreno na regionalnoj razini, što znači kako se mogu prijaviti žene iz cijele regije. Također, prijavu može podnijeti bilo tko, a ne samo članice Woman.Comm Cluba, kako je bilo do sada. Ceremonija nagrađivanja održat će se na jednoj od najljepših lokacija u državi, Vijećnici u Sarajevu, uz glazbenog gosta, divnu zvijezdu sevdaha, Amiru Medunjanin, što će dodatno obogatiti svečanost.

 


Kako će na rad kluba utjecati širenje na Adria regiju?

Širenje Woman.Comm Cluba na Adriatic regiju donosi novu dinamiku i prilike za žene iz svih zemalja regije povezati se, razmijeniti iskustva, znanja i najbolje prakse. Naš cilj je dodatno osnažiti ulogu žena u komunikacijskoj industriji i općenito unaprijediti rad u tom području.

Regionalno širenje također znači veći utjecaj naših inicijativa i projekata, te povećanje broja članica koje dijele našu misiju i viziju, jer širenje kluba na regiju daje nam veliki vjetar u leđa da se sve inicijative na kojim radimo još snažnije čuju.


Što nas očekuje na launch eventu 27. lipnja u Beogradu?

Naš prvi službeni događaj u Srbiji održat će se 27. lipnja u predivnom beogradskom kinu Balkan, poznatom po svojoj povijesnoj važnosti. To će biti prvo regionalno okupljanje Woman.Comm kluba u Srbiji, obećavajući nezaboravno iskustvo koje spaja kulturu, umjetnost i inspiraciju.

U prostoru će biti izložba „Naturalis“ slikara Borisa Lukića, čiji radovi sjedinjuju klasične slikarske tehnike s detaljima intime i atmosferom ateljea. Očekujemo dolazak više od 100 uspješnih žena iz komunikacijske industrije Srbije i regije, a glavna tema događaja bit će "Komunikacije svuda oko nas: kako komuniciramo?".

U sklopu stručnih panela razmotrit ćemo aktuelne trendove, svladavanje izazova i pružiti nova rešenja. Također, održat će se i radionica o Imposter sindromu koju će voditi Nataša Pavlović Bujas, priznata ekspertkinja u komunikacijskoj industriji.

Radujemo se razmjeni iskustava i znanja, stvaranju novih poznanstava i prijateljstava te jačanju mreže uspješnih žena i stručnjaka za komunikaciju u regiji. Ovo je prilika povezati se, raditi zajedno i uživati u umjetnosti i kulturi, možda čak i osmisliti novi veliki regionalni projekt ili kampanju. Sva organizacija događaja će biti uz potporu Smart Vision agencije i naše veleposlanice Bojane Stanković što upravo pokazuje tu jačinu regionalne suradnje.


Bizlife | Manager.ba

 

Video
LAFAT
Lider u preradi metala i korištenju alternativnih izvora energije u BiH i regiji
BERBA URANILA
Kakva će vina doći od ovogodišnje berbe?
ANER KRUŠKONJA, OBRTNIČKA KOMORA HNŽ
Koliko se danas isplati biti obrtnik