PRODAJNI IZAZOVI
Neki od pokazatelja zašto koristiti CRM sustav
Samir Kos Prodaja i menadžment 24 travnja, 2017

Sigurno ste čuli za englesku izreku “You can’t manage, what you can’t measure?” Tako je u svemu pa i u unaprjeđenju poslovanja i prodaje.

Ako namjenski CRM sustav još ne koristite, onda svoje klijente i aktivnosti sa njima vjerojatno pratite na različitim mjestima. Prema iskustvu i praksi mnogih, za potrebne informacije i aktivan rad gubite više vremena nego je potrebno i nemate pravi pregled. U ovom kratkom članku pogledat ćete nekoliko najčešćih i najbanalnijih pokazatelja da je krajnje vrijeme za uvođenje (korištenje) CRM-a.

- Podaci o klijentima nalaze se u različitim Excel tablicama, podaci su često podvojeni, neažurni, a vi i vaši suradnici, ne znajući, gubite dragocjeno vrijeme komunicirajući i tražeći informacije.

- Priprema adreme sa adresama za bilo kakvu prodajnu akciju uzima vam mnogo vremena, jer naslovnike (npr. neki od prodajnih programa) ne možete brzo i jednostavno segmentirati i npr. poslati katalog samo vašim potencijalnim klijentima.

- Poslovni upiti dolaze na vaš info@ email a vi nemate statistiku nad tim upitima, a još manje nad tim tko je preuzeo upit, što se dogovorio i u kojoj je prodajnoj fazi u ovom trenutku poslovni upit.

- Napravite adremu potencijalnih kupaca. Unesite ih u CRM, započnite komunikaciju s njima i bilježite statuse. S CRM-om će te lakše zaključiti poslove.

- Nemate centralnog pregleda nad klijentima, a vaši klijenti dobivaju konkurentne ponude unutar vaših različitih poslovnica. Još povrh toga troše vrijeme vašihsuradnika.

U poduzećuma se često događa da npr. razgovarate s klijentom, s kojim je već o istoj stvari razgovarao kolega suradnik, a vi to i ne znate. Izbjegnite ovakve situacije.

Ako zamijenite suradnika, najčešće je u poduzeću panika, nemate pregleda s kojim klijentima je suradnik komunicirao i koje je aktivnosti imao u planu. Mislite da primopredajni zapisnik rješava problem?

Vaši suradnici šalju izvješća o planiranim i napravljenim aktivnostima putem e-maila ili kroz dokumente, međutim, njih rijetko tko čita, a njima nemate niti generalni pregled svih povijesnih aktivnosti po klijentu, zajedničkom kalendaru i sl.

Intrix CRM sustavom podržavamo sve gore navedeno i uštedimo vam dragocjeno vrijeme,povećamo učinkovitost prodajnih prilika i zadovoljstvo vaših klijenata.

Osigurajte 360° pregled nad vašim klijentima. Pogledajte Intrix CRM od bliže – Isprobajte Odmah!

Tagovi:

Samir Kos

Autor opis: 
Voditelj prodaje i CRM savjetnik u tvrtki Intera d.o.o. iz Slovenije. Vodi projekte na području Hrvatske, BiH i Srbije. CRM na najvišem nivou za cilj ima povećanje prodaje, te sistematizaciju poslovnih procesa.
Slika autora: 
O Autoru
Samir Kos
Video
Berislav Marszalek, Entrio
Imamo ljude koji strastveno rade...
februar 2024
ASA Bolnica Sarajevo
DAN KARIJERA ZŠEM-a
Individualnim pristupom studentima, stvaramo ohrabrene mlade intelektualce