MARKETING
Ulaganje u digitalno oglašavanje će preteći tradicionalne kanale do 2021.
Manager.ba/media-marketing.com Svijet 10 svibnja, 2018

 

Globalna ulaganja u oglašavanje će bilježiti stabilan rast od preko 5,0% godišnje do 2022. godine. 

eMarketer je objavio svoju najnoviju studiju o prognozama ulaganja u oglašavanje, u kojoj su zaključili da će digitalni kanali ppreteći tradicionalne medije već 2021. godine

eMarketer je u svome istraživanju zaključio da će ove godine ukupno ulaganje u oglašavanje globalno porasti za 7,4%, na 628,63 milijardi dolara, pri čemu digital privlači sve veći dio te ukupne brojke.

Očekuje se kako će u idućih četiri godine postotak ukupne potrošnje u medijske oglase u digitalnom području porasti sa 43,5% u 2018. godini na tek nešto ispod psihološki značajne granice od 50% u 2020. godini, da bi godinu kasnije pretekao tradicionalne medije.

„Globalna ulaganja u medije će bilježiti stabilan rast od preko 5,0% godišnje do 2022. godine, unatoč političkim i gospodarskim brigama na nekim tržištima. Povećanje ulaganja u digitalne oglase održavat će ukupni rast ulaganja u oglašavanje. Sjeverna Amerika ostat će najveće tržište oglašavanja u 2018. godini, sa 232,48 milijardi dolara vrijednosti i 37,0% udjela u ukupnim medijima širom svijeta. Azijsko-pacifička regije bit će druga u smislu regionalnih ulaganja, s 210,43 milijardi dolara, i trećinom globalnog oglasnog poslovanja“, napisao je eMarketer u saopštenju.

Ranije je bilo predviđeno da će Azijsko-pacifička regija do 2019. godine dosegnuti razinu potrošnje na oglase u Sjevernoj Americi, no sada su ova očekivanja odgođena do 2022. godine, zbog većeg rasta od očekivanog u Sjevernoj Americi, i jačanja američkog dolara

Povezani članci

1

Video
PREDRAG ČOVIĆ, PREMIJER ZHŽ
Vratite se ovdje
Berislav Marszalek, Entrio
Imamo ljude koji strastveno rade...
februar 2024
ASA Bolnica Sarajevo