Timberland je dizajnirao kolekciju za jesen/zimu 2018. koja je omaž 45. godišnjici postojanja legendarnih žutih čizmi, koje su nama poznate još i kao “kanađanke”.
Kako piše Hype beast, žuta čizma je bila prva vodootporna kožna čizma, inicijalno napravljena za muškarce koji rade na tlu Sjeverne Amerike.
Za samo deset godina postala je najprodavanija čizma na svijetu, raširivši se prvo na talijansko i kinesko tržište, a zatim i dalje.
Do devedesetih godina ova čizma je postala imperativ u hip-hop svijetu, i samim tim brend Timberland čvrsto povezala s glabenom kulturom.
Kampanja “Slavimo ikone” – kampanja brenda u suradnji sa platformom za fotografije “Unsplash”- predstavlja kolekciju fotografija na kojima su gradovi koje je uslikalo osam fotografa širom svijeta.
Svaka fotografija prenosi poruku što Timberland i njegovo nasljeđe znače za njih, piše Hype beast.
Specijalna kolekcija čizama je redizajnirana tako da na „jezičku“ ima utisnut logo 45 i još neke premijum detalje poput posebnih pertli u dvije nijanse žute.