POSLOVNI SAVJETI
POSLOVNO DARIVANJE: Dobro upakirana priča upečatljivija od izrazito vrijednog dara
Manager.ba/zena.hr Svijet 30 studenog, 2018
Izvor fotografije:
unsplash.com

Darivanje je oblik marketinške komunikacije, a poslovni pokloni doprinose kreiranju pozitivnog imidža i unaprJeđuju odnose s klijentima, piše žena.hr.

Poslovni poklon može se tumačiti kao marketinški alat za dodatnu komunikaciju i promociju vašeg brenda i tvrtke.

Darivanje je oblik marketinške komunikacije, a poslovni pokloni doprinose kreiranju pozitivnog imidža i unapređuju odnose s klijentima.

Korijeni darivanja u božićno vrijeme sežu još u rimsko doba i kroz povijest su zadržali simboliku želje za blagostanjem u narednoj godini.

Tradicija božićnog darivanja, kakvu danas znamo, razvila se 1930-ih kada je tim marketinških stručnjaka Coca-Cole osuvremenio imidž Djeda Božićnjaka oblačeći ga u crveno odijelce te ga popularizirajući u medijima diljem svijeta.

 

 

Iako predbožićno razdoblje ne bi trebalo biti jedino vrijeme kada se sjetite darivanja svojih poslovnih partnera i suradnika, svakako predstavlja idealno razdoblje kada odabranim poslovnim poklonima možete pridodati blagdansku dozu mašte, domišljatosti i emocija.

Takvi, dobro planirani i kreativni poslovni pokloni mogu donijeti mnogo pozitivnih benefita za vašu tvrtku i brend.

Pomno odabrani i domišljati poslovni pokloni prenose priču i emocije vašeg brenda koju će klijenti dugoročno povezivati s vama i vašom tvrtkom.

 

 

Poklonite li poslovnim partnerima još jednu bocu vina, kalendar ili kemijsku olovku, nitko vam neće zamjeriti.

Dakako, i te uobičajene poklone možete efektno individualizirati i učiniti da se izdvoje iz mase sličnih.

No, uz malo odvažnosti i mašte pružaju vam se i mnoge daleko zanimljivije i kreativnije mogućnosti.

Svakako se prilikom božićnog poslovnog darivanja isplati uložiti malo više vremena, razmišljanja i novaca. 

 

 

Poslovnim darivanjem zahvaljuje se partnerima i suradnicima na lojalnosti te se ulaže u dugoročne odnose.

Kroz darivanje poslovnim partnerima šalje se poruka o sebi, zaposlenicima, ali prije svega o kompaniji koju predstavljate, načinu na koji poslujete i kulturi komuniciranja.

Komunikolozi pojašnjavaju da se poklonom šalje poruka o tome i što mislite o svom poslovnom partneru te što vam suradnja s njime znači.

Sama prezentacija dara, koja uključuje pakiranje, čestitku i način uručenja, također je bitan faktor koji može pomoći ili odmoći budućim poslovnim odnosima.

Kreativni i inovativni poslovni pokloni uvijek su rado primljeni, o njima se priča, pokazuje ih se i komentira.

Dobro upakirana priča ponekad je upečatljivija od izrazito vrijednog dara.

Video
MOTIVACIJA
Zašto samo 1% ljudi uspije u onome što zamisli?
KOLIKO SMO NAPREDOVALI?
FANTASTIČNA INDUSTRIJSKA REVOLUCIJA: Povijesni period obilježen uspjesima i preokretima
TRGOVAČKI LANAC JOHN LEWIS
Božićna reklama koja osvaja na prvu