KREATIVNOST OGLAŠIVAČA
Ovo su 4 primjera odlično brendiranog sadržaja
Manager.ba/Telegraf Svijet 26 srpnja, 2018
Izvor fotografije:
unsplash.com

Napredak tehnologije svakako je donio unaprjeđenje na svim poljima, pa tako i u oglašavanju.

Međutim, iako je sve veći broj kanala na kojima bi brendovi mogli plasirati svoje poruke, sve je više i načina na koje ljudi izbjegavaju reklame.

Bilo da je riječ o „premotavanju” uz pomoć uređaja za digitalizaciju ili o različitim blokatorima digitalnih oglasa, ono što je sigurno jeste to da je ljudima dosta oglasa i da žele da pronađu način da ih zaobiđu.

Tu kreativnost oglašivača dolazi do izražaja, jer se neke reklame ipak rado gledaju.

Jedan od načina na koji se poruke ipak mogu plasirati jeste brendiranje sadržaja koje će potencijalni klijenti gledati.

Ukoliko nemate ideju kako to učinitI, evo nekoliko dobrih primjera koje biste mogli da slijeditI.

 

VIDEO: Netfliks u novinama

 

Ukoliko niste i sami korisnik, vjeroJatno ste bar čuli za Netflix, popularnu aplikaciju koju možete instaliratI na svoj smart TV ili neki od uređaja koji podržavaju internet-konekciju.

Uz pomoć ove aplikacije imat ćete pristup nevjerojatno velikom broju serija, filmova, dokumentarnih sadržaja i glazbenih programa.

Trenutno je jedna od najpopularnijih serija u okviru ove aplikacije „Narandžasta je novo crna”, koja govori o zatvorenicama u ženskom zatvoru.

Njihova ideja bila je da plasiraju i sponzoriraju opsežan tekst o stanju u ženskim zatvorima, intervjue sa ovim ženama, fantastične video-sadržaje koji prate priču i informacije koje vam mogu pomoći da steknete kompletnu sliku.

Malo je reći da je ovaj poduhvat bio uspješan.

 

VIDEO: Honda u muzičkom spotu

 

OK Go je bend nastao u Chicagu koji se bavi alternativnim glazbenim pravcima i poznat je širom svijeta po kreativnim i zanimljivim video-spotovima koje prave za svoje pjesme.

U jednom od spotova oni formiraju različite oblike i voze se monociklima proizvedenim u pogonima Honde koji predstavljaju revoluciju u samobalansirajućim vozilima.

U spotu se ne spominje ime brenda, ali je video-spot na YouTubeu linkom povezan sa sajtom na kome se mogu vidjeti snimci o samom snimanju kao i dodatne informacije o monociklima.

Istraživanja su pokazala da je ovaj poduhvat poticajno djelovao na imidž i ugled Honde u javnosti.

 

VIDEO: Društvena kampanja brenda Dove

 

Kozmetički brend Dove je poznat širom svijeta po svojim kampanjama koje promoviraju stvarne žene, prelijepe takve kakve jesu, bez obrađivanja fotografija i bez profesionalnih foto-modela.

Kako bi zadržali ovaj imidž, marketinški stručnjaci ovog brenda kreirali su video-materijal koji je ubrzo postao viralan.

U njemu su okupili grupu žena, a potom jednu po jednu izdvajali u prostoriju sa čovjekom koji se bavi crtanjem foto-robota kako bi im opisale prvo sebe, a potom i jednu od osoba koje su upoznale.

Rezultati su bili fantastični, budući da je svaka žena vidjela sebe kao mnogo ružniju nego što jeste, a drugu kao daleko ljepšu nego što ona sebe vidi.

Poruka ove divne priče bila je da su sve žene prelijepe na svoj način, a Dove se još jednom pokazao kao brend sa stabilnim imidžom.

 

VIDEO: Pedigree kao radio-stanica

 

Svi ljudi sa kućnim ljubimcima imaju svakodnevni problem kada moraju da ih ostave same kod kuće.

Brend hrane za ljubimce Pedigree kao jedan od najboljih saveznika vlasnika ljubimaca u Australiji je zakupio i napravio radio-stanicu za pse.

Kada izađete iz kuće možete ostaviti svoje ljubimce da slušaju prijatan glas voditelja koji je uglavnom pričao na teme koje bi bile zanimljive ljudima – kako da dresirate psa, koje su najbolje trase za šetnju i slično.

Pokazalo se da su i psi uživali, pa je tako ugled ovog brenda u javnosti vrlo naglo porastao, a ljudi su zvali svakodnevno da se zahvale.

Ovo su samo neki od sjajnih primjera dovitljivih brend menadžera koji su shvatili da je marketing mnogo više od jednog uređaja, jednog kanala komunikacije i jednog materijala za oglašavanje.

,
,
,
Video
IVICA JAKIĆ
Od fotografa glazbenih zvijezda do vizionara goriva budućnosti
JELENA ČAČULOVIĆ, WELTPLAST
Tvrtku tretiramo kao dijete u obitelji
PREDRAG ČOVIĆ, PREMIJER ZHŽ
Vratite se ovdje