Disleksija je jedan od najčešćih poremećaja u učenju na svijetu i utječe na skoro 20 posto stanovništva na globalnoj razini.
No, oni koji se s tim nisu suočili ne znaju koliko to može stvarati probleme u svakodnevnom životu.
Kako bi se obilježio Svjetski dan svjesnosti o disleksiji, McDonald’s u Švedskoj i agencija Nord DDB kreiranjem oglasa i menu-a čija se slova često izobličuju željela su stvoriti empatiju drugih ljudi po pitanju ovog poremećaja.
Ono što su mnogi mogli primijetiti jest da je to samo dio jedne znatno veće kampanje o podizanju svijesti koja također uključuje i besplatnu knjižicu u Happy Meal-ovima o dječaku koji se bori s disleksijom.
Christoffer Ronnblad, direktor marketinga McDonald’s Švedska, izjavio je kako je: „McDonald’s dovoljno velik da može napraviti nekakvu razliku te da je dobro što mogu to i iskoristiti i društvu ukazati na za mnoge nevidljiv problem od kojeg pati velik broj ljudi na svijetu.“