CONFIG MOSTAR
Kako dobiti kvalitetnu podršku za fiskalne kase i POS?
Manager.ba BiH 13 rujna, 2018

Kako dobiti kvalitetnu podršku za fiskalne kase i POS? 

Imate problem? Nazovite Help Desk.

Rad u Help Desku podrazumijeva slušanje problema klijenata najveći dio dana.

Ono što je još važnije, klijenti se moraju slušati pažljivo i sa naglaskom na prijateljsko rješavanje problema.

 

Ovaj posao podsjeća na posao šankera

 

Ljudi su tu, na šanku, pričaju o sebi i svojim problemima, treba ih slušati, usluživati i u isto vrijeme obavljati druge poslove.

Ali to znači da će taj gost doći ponovno jer ga je šanker saslušao.

Dobio je dobru uslugu, onu koja njemu treba u tom trenutku.  

 

Tempo rada - brz i vrlo zahtjevan

 

Svim klijentima je njihov problem najveći i očekuju da će biti riješen u najkraćem roku, da im posao ne pati.

Nakon nekoliko godina iskustva u radu u Help Desk-u uposlenik postaje sve manje iznenađen sa različitim klijentima i situacijama.

Ono što je potrebno je da zadrži stav da je sve što se događa vrlo zanimljivo.

Ne smije ući u začarani krug nezadovoljstva i frustracija.  

Da, često se dogodi da zove ljutit klijent i da to zvuči kao da će „izaći iz slušalice i udariti“, međutim dobar uposlenik u Help Desk-u zna kako smiriti klijenta i okrenuti iz negativne u pozitivnu situaciju te riješiti problem. 

 

 

Neki se problemi rješavaju brzo i jednostavno, putem telefona.

Drugi se rješavaju duže i možda je potreban udaljeni pristup.

Treći, ne mogu se riješiti ni putem telefonske podrške niti udaljenim pristupom.

Potrebno je izaći na lokaciju i u toj situaciji uloga Help Deska prelazi u ulogu Desksite podrške.

Pojam Desksite podrške je da se osobno dolazi kod klijenta da bi se riješio problem. Nadamo se da na lokaciji ne čeka ljutit klijent.  

Dakle, Help Desk je važan resurs u tvrtki koji je usmjeren na obavljanje funkcionalnosti klijenata.

Odgovoran je za brzo rješavanje potreba klijenta, incidenata i tehničkih problema.

Kao klijenti, trebate znati da su oni danas već zaprimili tko zna koliko poziva i da se i dalje trude da ostanu na razini, jer ste vi u tom trenutku, kada ste nazvali njima najvažniji.

Učinit će sve da se vam pruže dobru i kvalitetnu uslugu. 

 


 

Uloga tvrtke je da uposlenici u Help Desk-u budu zadovoljni jer imidž tvrtke u velikoj mjeri ovisi od toga kako njeni uposlenici na Help Desk-u obavljaju svoj posao.

Tvrtka treba uložiti u obuku uposlenika, osigurati im odgovarajuće alate za rad, vjerovati uposlenicima, osigurati poticaj za rad i nagraditi ih javno, a kritizirati tajno. 

Uloga poduzetnika je vrlo odgovorna.

Jedan od uvjeta za dobro poslovanje je imati kvalitetne resurse za neprekidno poslovanje.

Poduzetnik mora odlučiti koji je ponuditelj najbolji da bi njegova usluga bila na razini koju želi ponuditi svojim klijentima.

Mora razmišljati dugoročno i tražiti tvrtku koja nudi kompletnu uslugu, od prodaje, isporuke te kvalitetne podrške. 

 

 

Želite da vaše fiskalne kase rade bez zastoja, da vaša poslovna aplikacija (POS za ugostitelje, POS za hotele, POS za maloprodaju) ima podršku u svakom trenutku.

 

Izaberite tvrtku Config d.o.o. Mostar

 

Jer mi smo tu uz vas cijelo vrijeme vašeg poslovanja.

Help Desk kontakt +387 36 32 32 32 

 

Povezani članci

1

Video
CRNI PONEDJELJAK
Najveći pad jednogodišnjeg tržišta u povijesti (1987.)
DOKUMENTARNI SERIJAL
"OUR PLANET": Coming Spring 2019.
JIM KWIK
Zašto samo 1% ljudi uspijeva u onome što zamisli?