ALMADERM
Bh. sapuni iz kućne radinosti spremni za arapsko tržište
Manager.ba/Bljesak.info BiH 18 listopada, 2018
Izvor fotografije:
Alma Čamdžić

Vlasnica obrta AlmaDerm, Alma Čamdžić, posljednjih nekoliko tjedana užurbano priprema proizvode za izvoz u Ujedinjene Arapske Emirate.

Svake godine provodi nekoliko mjeseci u Dubaiju, te je jedna od prvih malih obiteljskih obrta iz BiH koja je uspjela osigurati prostor za prodaju kozmetičkih preparata, krema i sapuna na tržištu Bliskog Istoka, priopćeno je iz FARMA II projekta.

"Sudjelujemo u Global Village okupljanju, koji kreće od 30. listopada i traje šest mjeseci. Riječ je o jednom od najvećih događaja za turizam i zabavu u tom dijelu svijeta, i predstavlja izuzetnu priliku za prodaju i promociju naših proizvoda", objašnjava nam Alma.

AlmaDerm je počela sa proizvodnjom sapuna kao mala obiteljska kompanija, a danas već ima stalnu prodaju u nekoliko gradova širom BiH.

Proizvodnja raste iz dana u dan, a izazov je odgovoriti na sve zahtjeve tržišta.

 

 

"Imamo prodaju naših proizvoda u Sarajevo City Centru i u dvije radnje na Baščaršiji.

Radimo i po dvadeset sati dnevno kada je potrebno ispoštovati rokove.

Imali smo odličnu suradnju sa USAID/Sweden FARMA II Projektom kroz nabavku opreme, što nam je olakšalo rad i zaokružilo našu proizvodnju. S

ada imamo priliku da razmišljamo i o povećanju radne snage.

Ali poduzetnicima nije lako, velike su obaveze pred vama kada želite ići u razvoj i investicije", dodaje Alma.

"Na našem tržištu se polako etabliramo kao brend kojemu kupci vjeruju. Ipak, potreban je veliki napor i odricanje kako bismo osigurali cijenu koja je pristupačna našim standardima.

Nabavka kvalitetne ambalaže i sirovina, kreiranje dobre recepture, osiguranje prostora za prodaju, sve su to stvari koje svakodnevno traže da uložite novac. No, mi idemo dalje i pravimo rezultate.  

Meni je na početku bilo teško napraviti ime u Sarajevu, kao neko tko dolazi iz Kladnja.

Danas pravimo ime u Dubaiju. Samo trebamo ustrajati", pojašnjava Alma, stoji u priopćenju.

"Dosta smo napredovali i kroz korištenje društvenih medija i promocije. Nekada promocija pravi trošak, pa izađete, što se kaže, na nuli, ali se mušterije vraćaju - važno je zadobiti njihovo povjerenje.

I kada idemo vani, želimo da predstavimo našu zemlju i osiguramo da naši proizvodi budu mjerna jedinica kvalitete.

Zbog svih izazova koje sam prošla, želim poručiti drugim ženama-poduzetnicama da ne odustaju i da prate svoju ideju. Samo uz puno rada i odricanja rezultati mogu doći", zaključuje Alma. 

Video
CRNI PONEDJELJAK
Najveći pad jednogodišnjeg tržišta u povijesti (1987.)
DOKUMENTARNI SERIJAL
"OUR PLANET": Coming Spring 2019.
JIM KWIK
Zašto samo 1% ljudi uspijeva u onome što zamisli?