trgovački lanci

Kako njemački lanci Aldi i Lidl bacaju na koljena ostalu konkurenciju?

Lidl i Aldi dva su njemačka pobjednička modela supermarketa s popustom, diskont rudnici jeftine robe sa superniskim cijenama, ograničenim asortimanom i ciljanom ponudom sa često vlastitim markama proizvoda, jeftinijim od poznatih brendova, pa kupci za manje novca dobivaju više.

Iako ih smatraju trgovinama za siromašne, u Velikoj Britaniji nude i jastoge, a u SAD-u su izazvali kaos zbog cijena 20 posto nižih od domaćih supermarketa. 

Kupujete li u Lidlu, znate kako izgleda njihova trgovina.

Hrvatski

Britanija na udaru: Njemački giganti preuzimaju tržište

Njemački maloprodajni lanci Aldi i Lidl u velikoj su ekspanziji širom svijeta, a na njihovom „udaru“ našla se i Velika Britanija.

Prema najnovijim podacima organizacije Kantar Worldpanel, koje prenosi BiznisInfo, ova dva lanca imala su ubjedljivo najbrži rast na britanskom tržištu ove godine.

Iako domaći lanci i dalje drže najveći dio tržišta, njihova stopa rasta je mnogo manja od one njemačkih giganata.

Aldi je najbrže rastući lanac na britanskom tržištu sa stopom od 15,1 posto, dok je Lidl porastao za 14,5 posto.

Hrvatski