trendovi

Jeste li spremni za ovogodišnje trendove u marketingu?

U svijetu punom inovacija, svaka nova godina donosi nove trendove, a marketing mora biti u korak s inovacijama. Svakako, tu su tehnološke inovacije koje transformiraju načine na koje kompanije dosežu svoju ciljanu publiku. 

 

Dok se približavamo 2024., očekuje se intenziviranje nekih trendova dok će se drugi značajno proširiti oblikujući bogat pejzaž marketinških strategija, piše infodan.

Hrvatski

Odjeću kupuju samo za foto na Instagramu, a potom je vraćaju

Prema anketi koju je naručila kompanija za kreditne kartice Barclaycard, gotovo jedan od 10 kupaca u Velikoj Britaniji (9%) priznaje kupovinu odjeće samo za snimanje fotografije na društvenim medijima. 

Nakon što "outfit dana" objave na društevnim mrežama vraćaju ga u prodavnicu. 

Anketa sa 2.002 odraslih pokazala je da to najčešće rade starije osobe 35-44 godina, a muškarci su brojniji od žena. 

Hrvatski

Tri trenda koja će oblikovati marketing u 2018.

Marketing sadržaj se neprestano razvija. Kao i prethodnih godina, može se očekivati da će ostati ključna strategija za povećanje svijesti o brendovima i sticanje novih kupaca.

Prema istraživanjima platforme CMI, u odnosu na 2016, u 2017. godini, mnogo više poduzeća imalo je uspjeha sa marketingom sadržaja. Ključ za nastavak uspjeha u ovim naporima je vaša sposobnost da predvidite predstojeće trendove i prihvatite promjene što je prije moguće.

U tom kontekstu, evo nekoliko trendova koji će oblikovati marketing sadržaja u 2018:

Hrvatski

Plogging novi trend iz Švedske

Trend je započeo prije dvije godine, a Šveđani su ga ubrzo podigli na višu razinu osnivanjem ploging klubova diljem zemlje. Priča se ubrzo proširila, ponajprije zahvaljujući kampanji koja poziva na čišćenje oceana. Volite trčati? Držite do ekologije?

Ako su oba odgovora na pitanja potvrdna, onda je plogging pojam koji ćete rado prihvatiti. Naime, on uključuje trčanje, ali i čišćenje, tako da, dok trčite usput čistite smeće i na taj način činite svijet ljepšim mjestom za sve nas.

Hrvatski

10 glavnih potrošačkih trendova za 2018. godinu

Istražujući budućnost, “Ericsson ConsumerLab” je predstavio najnovije izdanje svog godišnjeg izvještaja o glavnim potrošačkim trendovima.

U izvještaju se ističe da krajnji korisnici očekuju kako će digitalna tehnologija sve više biti upravljana na način blizak ljudima. Tako će govor tijela, izražaji lica i intonacija biti dodati glasu i dodiru u upravljanju tehnološkim uređajima.

Na osnovu toga se došlo do 10 glavnih potrošačkih trendova u 2018. godini:

Hrvatski