Pelješki most

Na Pelješkome mostu postavlja se asfalt, promet se pušta na ljeto

Kiša i jako jugo proteklog su tjedna zaustavili gotovo sve radove na Pelješkom mostu. No ovih dana nastavljeno je stavljanje prvog sloja asfalta i vjetrobrana.

 

Most bi trebao biti završen potkraj siječnja/januara iduće godine. Promet preko njega bit će moguć tek sredinom ljeta, kad se završi dionica brze ceste od mosta do čvora Zaradeže na Pelješcu, javlja HRT. 

Hrvatski

Spojen Pelješki most u Hrvatskoj

Podizanjem zadnjeg, 165. segmenta čelične rasponske konstrukcije, sinoć je potpuno spojen Pelješki most od Komarne do Brijeste nakon što je oko 50 radnika iz Kine zavarilo taj njegov posljednji dio.

 

Osim medija i brojnih službenika, spajanje mosta su pratili i brojni mještani koji su ispod njega stigli brodovima. Mnogi od njih su istakli da su oduševljeni.

Reporter N1 prošetao je mostom i rekao da se radi o impresivnom objektu.

Prema posljednjim procjenama, 50-ak brodova iz Brijeste bilo je pod mostom.

 

Hrvatski

Prvi stubovi Pelješkog mosta spojeni s kopnom

Prvi stub u moru i onaj na kopnu u Komarnoj povezani su čeličnom rasponskom konstrukcijom dugom 52 metra i teškom gotovo 600 tona

 

Prvi stubovi Pelješkog mosta spojeni su danas s kopnom u Komarnom, a premijer Hrvatske Andrej Plenković je rekao da je ovo važan korak u izgradnji koji će s pristupnim putevima biti dovršen do lipnja/juna sljedeće godine.

Hrvatski

VIDEO Počelo probijanje tunela prema Pelješkom mostu

Ako sve bude išlo po planu, završetak prokopavanja tunela očekuje se do početka ljeta.

 

Radnici kompanije Strabag jučer su počeli radove u Hrvatskoj na probijanju cijevi tunela Kamenice ka Pelješkom mostu.

Ovo je drugi tunel na trasi pristupnih puteva ka mostu Pelješac koji je, za razliku od prethodno probijenog tunela Debeli Brijeg od 2,4 kilometra dužine, najkraći tunel na projektu povezanosti puteva s južnom Dalmacijom dužine od 499 metara, prenosi portal Index.hr.

Hrvatski

VIDEO: Pogledajte novu vizualizaciju Pelješkog mosta i svih pristupnih cesta

Radi se o zahtjevnom projektu, odnosno o jednom od najvažnijih infrastrukturnih projekata u državi. Ugovorom o gradnji pristupnih cesta Pelješkom mostu i obilaznice Stona u Vladi s tvrtkama Strabag i Avax, okončan je dugotrajni natječajni postupak obilježen žalbama, pa gradnja konačno može početi.

Objavljen je i novi vizualni prikaz kako bi nakon svršetka radova trebao izgledati Pelješki most i okolne pristupne ceste.

Hrvatski

Pelješki most izranja iz vode

Kinezi sve više napreduju u izgradnji Pelješkog mosta, objavila je Hrvatska radiotelevizija navodeći kako je počelo betoniranje prve naglavnice, temelja budućih stupova mosta, koja dva i pol metra ispod i dva i pol iznad površine mora povezuje postavljene pilote.

Betoniranje prve naglavnice pilota na Pelješkom mostu - Kinezi su, kao i svaki veliki posao, počeli vatrometom.

Ta golema armiranobetonska ploča nalazi se na sredini mosta pokraj prolaza za brodove.

Hrvatski

Pelješki most 'izronio' iz mora

Pelješki most “izronio” je iz mora. Nakon što su u svibnju zabijeni svi piloti, 148 stalnih i dva testna, koji su ispod morske površine, na njih su se počele postavljati naglavne ploče, a to su prvi dijelovi mosta koji će biti vidljivi na površini mora.

Most je tako provirio iz mora za manje od godinu dana otkako je kineska tvrtka China Road and Bridge Corporation (CRBC) uvedena u posao.

Hrvatski

Pristupne ceste Pelješkom mostu na čekanju zbog 221 kune i 35 lipa

Grčka kompanija Aktor dobila je na Visokom upravnom sudu Republike Hrvatske spor protiv rješenja Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave kojim je odbijena žalba te kompanije na odabir Avaxa da gradi pristupne ceste Pelješkom mostu, dionicu Duboka - Sparagovići.

Time se cijela priča oko pristupnih cesti, čija je gradnja procijenjena na 482 milijuna kuna, dodatno zakomplicirala i to zbog 221 kune i 35 lipa.

Hrvatski

12 DANA PRIJE ROKA: Zabijeno svih 148 stubova za Pelješki most

Zadnji pilot Pelješkog mosta zabijen je 12 dana prije roka čime je dovršena prva faza gradnje, no pristupne ceste još čekaju. 

Na gradilištu Pelješkog mosta u četvrtak navečer pobijen je zadnji od ukupno 148 predviđenih stalnih pilota.

Čekić dizalice Xong Cheng 1 preksinoć je u morsko tlo zabio pilot dug 126,6 metara na stupnom mjestu S6.

A pobijanje na tom stupnom mjestu bilo je i najkritičniji dio temeljenja mosta zbog rascjepa u flišnoj zoni.

Hrvatski