Ferrari

Kako je trenutak bahatosti zauvijek promijenio svijet superautomobila

Godine 1963. Ferruccio Lamborghini, uspješan proizvođač traktora, nije zadovoljan svojim Ferrarijem. Smatra kako se kvačilo previše lako lomi. Vozi se do susjednog sela Maranello i kuca na vrata nikoga drugoga do Enza Ferrarija. 

 

Lamborghini je objasnio kako je kvačilo loše i predlođio što Ferrari, jednostavnim sredstvima, može uraditi kako bi kvačilo trajalo mnogo duže.
Enzo Ferari je veoma teško prihvatao konstruktivnu kritiku. Umjesto saslušati prijedlog, odbija Ferruccia sada već poznatim riječima:

 

Hrvatski

Gruđanin uveo najskuplji automobil u BiH u posljednjih 10 godina

I pored korona-krize u BiH uvezeni su brojni izuzetno skupi automobili. Najskuplji je Ferrari Pista koji je koštao više od 600.000 KM.

 

Ferrari 488 Pista/F142 već sredinom prošle postao je prava medijska atrakcija, a pisalo se kako je vlasnik iz Gruda.

Prema podacima Uprave za neizravno oporezivanje, ovo je najskuplji automobil u BiH u posljednjih 10 godina.

Hrvatski

Ferrari od 600.000 KM je najluksuznije auto koje je prošlog mjeseca uvezeno u BiH

"Čim je uvezeno ovo vozilo i plaćen PDV i carina, nema što da se prigovori, a druga stvar je kako postoje tako unosni biznisi u BiH da to može da se zaradi. Vjerojatno postoje, jer poznavajući način poslovanja u RS i BiH ne vjerujem da se takav auto može platiti kešom, te znači da je on plaćen s računa", rekao je Radivojac.

 

Hrvatski

Ferrari je najprofitabilniji brend u autoindustriji

Ferrari je najprofitabilniji brend u autoindustriji, a najviše gubi Bentley.

Gotovo svi autoproizvođači nastoje optimizirati svoje poslovanje kako bi povećali profitabilnost i time stvorili dovoljno rezerve za daljnja velika ulaganja. Naravno, cilj je podići konkurentnost i mirnije ući u ova turbulentna razdoblja.

Ford je tako spreman ugasiti pola game, GM je prodao Opel, a Volkswagen odustao od projekta Phaeton.

Hrvatski

Ovo je priča o čovjeku koji je iz pepela digao talijansku autoindustriju

Sergio Marchionne, izvršni direktor koji stoji iza spajanja dvaju giganata autoindustrije, umro je u 66-toj godini u Zurichu. 

John Elkann, predsjednik i izvršni direktor Exora holdinga kojeg kontrolira obitelj Agnelli, objavio je vijest o njegovoj smrti.

“Dogodilo se nažalost ono čega smo se pribojavali, Sergio Marchionne, izvrsni čovjek i prijatelj nas je napustio”, rekao je Elkann.

Hrvatski