brend

RADIO NA PIJACI PA OSNOVAO FIRMU: Danas gradi prepoznatljiv brend DOMEA

Mehrudin Halać (50), rudarski tehničar po struci, nakon dugogodišnjeg iskustva u proizvodnji namještaja, pokrenuo je vlastitu proizvodnju tapaciranog namještaja i zaposlio obitelj. 

Danas, Mehrudin zajedno sa suprugom, kćerkom i sinom, polako ali sigurno gradi prepoznatljiv brend „DOMEA“.

Hrvatski

Zašto H&M, Zara i drugi žele da potrošite više novca nego što želite

U spontanom shoppingu, primijetite da već postoji novi asortiman u H&M, Zari i društvu? Ako mislite da ti različiti modni lanci samo žele da vam učine uslugu i da vas upoznaju sa modom, onda griješite.

Istina je da je jedina namjera ove strategije da vas ubijede da kupite više. 

Hrvatski

Oglasi kratke forme bit će hit ove godine

TV oglašivači počinju se sve više okretati oglasima kratkog formata, koji mogu biti jednako učinkoviti kao i tradicionalni spotovi od 30 sekundi po daleko nižoj cijeni, ali marketinški stručnjaci i brendovi moraju biti sigurni da postižu prave ciljeve i pravilno plasiraju svoje oglase, izvještava WARC.

Jim Berridge iz kompanije Phoenix MI, rekao je za WARC kako će kratki formati oglasa – definirani kao 5-7 sekundi – pružiti velike mogućnosti za marketere u sljedećih 12-18 mjeseci.

Hrvatski

ANBINNI i GS: Po deseti put nositelji OEKO-TEX certifikata

Anbinni i GS po deseti put nositelji su OEKO-TEX certifikata, priopćili su iz FIS-a.

Priopćenje prenosimo u cjelosti: ''Anbinni je brend baby odjeće koja se proizvodi od 2009. godine u Vitezu. U Anbinni asortimanu imamo baby i dječju odjeću, opremu za krevetiće i baby posteljine koje se mogu kupiti u svim prodajnim centrima FIS.

Anbinni je postao jedan od popularnijih i poznatijih brendova baby odjeće u BiH jer je naša odjeća dizajnirana s posebnom pažnjom i ljubavlju.

Hrvatski

IMENA ĆE VAS NASMIJATI: U Imotskom se proizvode parfemi za nju i njega

Ma što ti je Nina Ricci, ili recimo Coco Chanel, da ne govorimo Giorgio Armani, kontra Nuše i Matana iz Raosovih “Prosjaka i sinova”. Ozbiljno!

Ti svjetski majstori parfumerije dobili su konkurenciju. Ma nigdje drugdje do u Imotskom. Ovo mislimo najozbiljnije.

Ako su već Imoćani nadaleko poznati po svojoj zaljubljenosti u Mercedese, svjetsku automobilsku marku, e red je da se dokažu i na polju visoke svjetske mode i to kroz onaj najosjetljiviji artikl – parfem.

Hrvatski

SVE POČELO U TRPEZARIJI: Danas mikrobiljem snabdijevamo više od 100 restorana

Jana Mitrović prije dvije godine počela je gajiti mikrobilje. Danas je vlasnica brenda „Urbani farmeri“.

Ekonomistica po struci, nije ni sanjala da će ovo biti njen glavni posao.

U novi biznis ušla je sasvim slučajno, tako što je u trpezariji svog stana, počela gajiti klice kako bi se njena djeca zdravije hranila.

Danas snabdijeva više od 100 restorana u Beogradu i Novom Sadu.

Hrvatski

Na vrhuncu karijere napustio nogomet i od obiteljske tradicije napravio brend

Sa nepunih 27 godina Emir Granov napustio je karijeru uspješnog nogometaša i iz Madrida se vratio u Sarajevo da osnuje kompaniju koja će se baviti muškom modom.

Od obiteljske tradicije napravio je brend koji je odavno prešao granice naše zemlje.

Danas njegova firma ima 170 zaposlenih, prodajna mjesta u svim većim bh. gradovima a nakon SAD-a i Malezije širi se i u regiji.

Hrvatski

Kako su Gruđani oživjeli legendarni brend

Legendarni brend Pipi koji stariji pamte po atraktivnoj reklami iz 80-ih godina u kojoj je glavnu ulogu imala Ana Sasso, ovog ljeta dobio je “novi život”.

Nakon što je Dalmacijavino prije dvije godine izašlo iz problema, krenulo se i u redizajn Pipija, za koji sada postoje ambiciozni planovi.

Osim što se prodaje u Hrvatskoj i na susjednim tržištima, prvi kamioni Pipija krenuli su i prema Njemačkoj, Austriji i Švicarskoj.

 

Boli me Pipi

 

Hrvatski