brend

SVE POČELO U TRPEZARIJI: Danas mikrobiljem snabdijevamo više od 100 restorana

Jana Mitrović prije dvije godine počela je gajiti mikrobilje. Danas je vlasnica brenda „Urbani farmeri“.

Ekonomistica po struci, nije ni sanjala da će ovo biti njen glavni posao.

U novi biznis ušla je sasvim slučajno, tako što je u trpezariji svog stana, počela gajiti klice kako bi se njena djeca zdravije hranila.

Danas snabdijeva više od 100 restorana u Beogradu i Novom Sadu.

Hrvatski

Na vrhuncu karijere napustio nogomet i od obiteljske tradicije napravio brend

Sa nepunih 27 godina Emir Granov napustio je karijeru uspješnog nogometaša i iz Madrida se vratio u Sarajevo da osnuje kompaniju koja će se baviti muškom modom.

Od obiteljske tradicije napravio je brend koji je odavno prešao granice naše zemlje.

Danas njegova firma ima 170 zaposlenih, prodajna mjesta u svim većim bh. gradovima a nakon SAD-a i Malezije širi se i u regiji.

Hrvatski

Kako su Gruđani oživjeli legendarni brend

Legendarni brend Pipi koji stariji pamte po atraktivnoj reklami iz 80-ih godina u kojoj je glavnu ulogu imala Ana Sasso, ovog ljeta dobio je “novi život”.

Nakon što je Dalmacijavino prije dvije godine izašlo iz problema, krenulo se i u redizajn Pipija, za koji sada postoje ambiciozni planovi.

Osim što se prodaje u Hrvatskoj i na susjednim tržištima, prvi kamioni Pipija krenuli su i prema Njemačkoj, Austriji i Švicarskoj.

 

Boli me Pipi

 

Hrvatski

Red Bull najvrjedniji austrijski brend

Proizvođač energetskih napitaka Red Bull ostaje najvrjedniji austrijski brend dok su najveći porast vrijednosti zabilježili Novomatic, Erste Bank Group i OMV. 

Europski institut za brendove (European Brand Institute) koji svake godine pravi listu najvrjednijih brendova, prošlog je mjeseca objavio rezultate istraživanja.

Vrijednost austrijskih brendova za 2018. godinu, priopćio je nedavno Advantage Austria.

Hrvatski

Ovo su 4 primjera odlično brendiranog sadržaja

Napredak tehnologije svakako je donio unaprjeđenje na svim poljima, pa tako i u oglašavanju.

Međutim, iako je sve veći broj kanala na kojima bi brendovi mogli plasirati svoje poruke, sve je više i načina na koje ljudi izbjegavaju reklame.

Bilo da je riječ o „premotavanju” uz pomoć uređaja za digitalizaciju ili o različitim blokatorima digitalnih oglasa, ono što je sigurno jeste to da je ljudima dosta oglasa i da žele da pronađu način da ih zaobiđu.

Hrvatski

ZAŠTITA BRENDA: Burberry spalio torbe, odjeću i parfeme

Luksuzna britanska modna kuća Burberry uništila je proteklu godinu dana neprodanu odjeću, modne dodatke i parfeme u vrijednosti više od 31 milijuna eura kako bi zaštitila svoj brend.

Time se ukupna vrijednost robe koju je ova kuća uništila u posljednjih pet godina popela na više od stotinu milijuna eura.

 

Burberry nije jedina modna kuća koja uništava svoje proizvode

 

Hrvatski

Chanel prvi put u povijesti kompanije otkrio koliko zarađuje

Prvi put u povijesti modna kuća Chanel otkrila je koliko je zaradila ove godine. Ova modna kuća koja ima povijest dugu 108 godina, otkrila je tako da sada vrijedi 10 milijardi dolara, prenosi Index.hr.

Harpers Bazaar piše kako se pretpostavljalo da je Chanel jedna od najvećih luksuznih marki u svijetu, a ovo je prvi put da su dokazali koliko stvarno zarađuju na godišnjem nivou. Chanel je tako za 2017. godinu prijavio prihod od 9,6 milijardi dolara sa stopom organskog rasta od 11 posto, što znači da tvrtka ima profit od 2,7 milijardi dolara.

Hrvatski