kompanije

Pet načina kako postati tvrtka u kojoj bi svatko želio raditi

Postoji razlog zbog kojeg bi svi željeli biti dio velikih kompanija kao što su Apple, Facebook ili Google, a to nisu samo dobre plaće ili veliki paketi beneficija.

 

Upravo te kompanije imaju izgrađen imidž poželjnog poslodavca (eng. Employer branding). Imidž zapravo pokazuje internu kulturu kompanije, i iz dva razloga postaje sve važniji faktor tražitelja posla prilikom odabira tvrtke.  

Undefined

Novi koncept funkcioniranja kompanija: Radnicima plaćaju za rezultate, ne za vrijeme provedeno u kancelariji

Ideja ROWE-a izgleda jednostavno, ali može biti zahtjevna za realizaciju. To znači potpuno napuštanje duboko ugrađenog shvaćanja da su najbolji zaposleni oni koji su uvijek za svojim stolovima. To također znači odustajanje od osjećaja krivice kada morate da povedete dijete na sport usred „radnog vremena“ ili pola sata u teretani onda kada se to najmanje očekuje.

 

Susan Hoaby nedavno je na Instagramu saznala da je jedna od njezinih zaposlenica bila u Parizu.

Undefined

Kako spriječiti odlazak najboljih radnika?

Proces napuštanja kompanije počinje mjesecima prije davanja otkaza.

Otkaz započinje s prvim trenucima nezadovoljstva, te nizom događaja koji postepeno narušavaju angažiranost zaposlenika. 

Zamislite da, primjerice, želite prodati svoj automobil. Niste se jednoga jutra probudili s idejom da vaš automobil nije dovoljno dobar.

Umjesto toga, postepeno ste mu pronalazili mane.

Hrvatski

Prijetnja koju možda ne vidite

Kada neka kompanija postaje konkurencija drugima koje već djeluju na tržištu?

Za mnoge velike, multinacionalne svjetske brendove, druge kompanije ne postaju konkurencija sve dok ne djeluju u istoj mjeri i na sličnim tržištima.

Kao rezultat toga, globalne kompanije često ne obraćaju veliku pozornost na male brendove koji djeluju daleko izvan njihove globalne periferne vizije.

Danas, međutim, skala više nije recept za uspjeh, osobito ne u brzoj industriji potrošačkih roba (FMCG).

Hrvatski

STEVE JOBS: Za šta su vam potrebni pametni ljudi u firmi

Steve Jobs je možda imao veliki ego kao direktor kompanije Apple, ali je razumio svoje mjesto u narastajućem IT biznisu. Jednom je duhovito primijetio:

Nema smisla zapošljavati pametne ljude a onda im govoriti šta da rade; mi zapošljavamo pametne ljude da bi oni nama rekli šta da radimo.“

Ovaj njegov citat se prepričava i dan-danas. Najbolji potez šefa jeste da namjerno ne bude najpametnija osoba na poslu. Mnogi slavni poduzetnici bi se saglasili s tim stavom. Uspješni biznismen Li Jakoka je rekao:

Hrvatski

Savjeti za uspješan poslovni plan

Poslovni plan je pismeni prikaz budućnosti vašeg preduzeća, dokument koji govori o tome šta namjeravate da uradite i kako to planirate da postignete.

Poslovni planovi su zapravo strategija. Počinjete danas, sa određenim resursima i sposobnostima.Želite da dođete do određenog cilja, u konkretnoj tački u budućnosti (obično za tri do pet godina) kada će vaše preduzeće imati različit skup resursa i sposobnosti, kao i veću profitabilnost i povećanu imovinu.

Hrvatski