MENADŽER U PRAKSI
Kako ostaviti dobar prvi utisak na potencijalne kupce?
Emir Čolo Prodaja i menadžment 05 srpnja, 2018

Čitav ljudski život prožet je aktivnostima, kod kojih je važno ostaviti dobar prvi utisak.

Dok smo bili učenici, roditelji su nas savjetovali da se na početku školske godine javljamo i odgovaramo među prvima, skupimo "lake" petice, i ostavimo pozitivan prvi utisak na nastavnika.

Govorili su nam da će nas na taj način nastavnik zapamtiti kao “pametne” što bi nam u konačnici pomoglo da lakše prođemo školsku godinu.

Također, prilikom prvog razgovora za posao, naši najbliži su nam dobronamjerno govorili da obratimo pažnju na to kako se pozdravljamo, odgovaramo na pitanja i neverbalno komuniciramo, kako bi ostavili što bolji prvi utisak i time povećali svoje šanse da dobijemo određeni posao. 

Situacija se ne razlikuje ni u poslovnom svijetu. Prvi utisak je najvažniji. Prvi utisak prodaje. 

U današnje doba, gotovo svi kupci će informacije o proizvodima ili usluzi koje nudite prvo potražiti na internetu. Sa tim u vezi, ukoliko imate vlastiti biznis, a nemate web stranicu, u očima potencijalnih kupaca to je isto kao da Vaša firma nikako ne postoji. 

Web stranica predstavlja izlog Vaše firme na Internetu, na osnovu kojeg će kupci stvoriti sliku o Vama i Vašoj firmi.

Da li će Vaša web stranica biti atraktivna i stvoriti dobar prvi utisak o Vama zavisi od izgleda Vaše web stranice, ali i kvaliteta sadržaja na njoj (tekst, fotografije, video).

Potencijalni kupac će donijeti odluku o kupovini, u zavisnosti od toga kakav ste prvi utisak ostavili na njega.

Kupci danas očekuju emocionalnu vezu, stalnu interakciju i angažman, a to je moguće stvarati samo putem originalnog i autentičnog sadržaja koji će ih informisati, educirati ili zabavljati.

U najvećem broju slučajeva, posjetioci utroše par sekundi da se odluče da li će se zadržati na određenoj web stranici.  

Šta kupac traži?

Kupac traži najbitnije informacije u vezi proizvoda ili usluge koja mu je potrebna. I ništa više. Ako od početka krenete da smarate posjetioce pričom o Vama, znajte da niste na dobrom putu.

Kupce na prvom mjestu ne zanima kako ste Vi osnovani 2005. godine, koje ste nagrade osvojili, koliko ste ljudi zaposlili, već ih zanima šta nudite, te da li to što nudite može zadovoljiti njihove potrebe.

Također, osim gramatičke i pravopisne ispravnosti, tekst na web stranici treba biti tačan u smislu podataka koje objavljujete. Izbjegavajte preuveličavanje, nepotpune, neprovjerene, neistinite i općenito netačne informacije. 

Kreiranje kvalitetnog i originalnog sadržaja od najveće je važnosti za uspjeh web stranice. Pri kreiranju sadržaja za web stranicu treba obratiti pažnju da su obuhvaćeni svi proizvodi ili usluge koje firma nudi. Veoma je bitno da odredite kome je web stranica namijenjena tj. koja je ciljna grupa kojoj se obraćate. 

Zbog svega ovoga, prvi utisak o Vama i Vašoj firmi, nije moguć bez kvalitetne web stranice i marketing sadržaja.

Sadržaj koji kreirate i dijelite je dio Vašeg digitalnog identiteta. Web stranica i sadržaj na njoj pomaže Vašim potencijalnim kupcima da shvate ko ste, šta radite, zašto to radite i koje vrijednosti podržavate.

Samo kvalitetan sadržaj, omogućava da kreirate Vašu priču, na najbolji mogući način ugradite Vaš brend u svijest ciljane skupine i dugoročno je vežete uz Vas. Zbog toga je umijeće pričanja priče jedna od najvrjednijih vještina u marketingu.

Kreiranje kvalitetne web stranice i sadržaja na njoj nije nimalo lako, jer prije svega morate imati kreativnosti, talenta, pripovjedačkog duha i biti u stanju da izazovete pozitivne emocije kod čitalaca kako bi se zadržali na Vašoj web stranici. 

Ukoliko ne znate napisati dobar sadržaj ili jednostavno nemate vremena, obratite se firmama ili pojedincima koje se profesionalno bave sadržajnim marketingom, koji će Vam kreirati autentičan sadržaj za web stranicu, atraktivan za posjetioce i tražilice. 

Više informacija o važnosti sadržajnog marketinga i načinima za kreiranje dobrog prvog utiska na internetu pročitajte na www.bukvar.co . 

Emir Čolo, dipl. ekonomist

O Autoru
Emir Čolo
Video
MANTAK CHIA
Tehnike za aktiviranje “drugog mozga” u vašem tijelu
MOTIVACIJA
Zašto samo 1% ljudi uspije u onome što zamisli?
KOLIKO SMO NAPREDOVALI?
FANTASTIČNA INDUSTRIJSKA REVOLUCIJA: Povijesni period obilježen uspjesima i preokretima