planovi

DOBAR POČETAK JE POLA POSLA: Treba imati jasnu viziju i ciljeve

Zamislite građevinsku inspekciju koja izlazi na teren da bi ispitala kvalitetu upravo izgrađene višekatnice. Kad potpišu izvješće, zaključe da je stvar više dobra nego loša. Svi katovi su u redu, treba rušiti samo prizemlje!

Šala ukazuje na poznatu istinu: Nema li dobrih temelja, ništa neće čvrsto stajati. Ne valja li prizemlje, nemoj niti početi s gradnjom! Kao što znamo, temelji i prizemlje poslovnog uspjeha naši su ciljevi, vizija i misija koju slijedimo. Prvo valja definirati temelje!

Hrvatski

Prodajni rezultati su ispod planiranih - Što nam je činiti?

Bliži se polovina godine, prodajni rezultati su ispod očekivanih i planiranih - je li vrijeme za paniku, te koje radnje poduzeti da se spasi što se spasiti može. 

Usprkos uloženom trudu, postavljanju prodajnih planova prema SMART principima i uz najbolju volju voditelja prodaje da bude maksimalno objektivan prilikom preraspodjele prodajnih planova po pojedinim regijama i prodajnim predstavnicima, u B2B prodaji iznenađenja su uvijek moguća i često ih je teško unaprijed predvidjeti.

Hrvatski

POGLED UNATRAG, PLANIRANJE UNAPRIJED: Kako voditi učinkovite godišnje razgovore sa zaposlenicima

Jasni, otvoreni i konstruktivni godišnji razgovori sa zaposlenicima su važni elementi planiranja radnog učinka i razvoja zaposlenika.

Ciklus godišnjih razgovora je prilika za pogled na prošlogodišnje rezultate u odnosu na ciljeve i očekivanja. Rezultati se promatraju u dvije važne kategorije: 

1)    poslovni rezultati i 
2)    rezultati osobnog razvoja, razvoja talenata i timskog rada

Poslovni rezultati su ključni element u doprinosu poslovnom rastu, uslugama prema klijentima i poboljšanju ključnih procesa.

Hrvatski