planiranje

Važnost planiranja radnog učinka i razvoja zaposlenika za brendiranje poslodavaca

Nakon što je kroz uspješno proveden postupak selekcije odabran najbolji kandidat za određeno radno mjesto i nakon što je zahvaljujući On-boarding planu uspješno uveden u tvrtku, te savladao sve korake uvođenja u posao, sa zaposlenicima treba sustavno i kontinuirano početi raditi na planiranju i praćenju njihovog radnog učinka, te definiranju njihovog osobnog razvoja i razvoja karijere.

Na taj način su zaposleniku unaprijed jasno komunicirana očekivanja i zna koje sve kompetencije treba usvojiti kako bi napredovao u karijeri.

Hrvatski

POSLOVNI PLAN JE SVEČANI ČIN: Jedni drugima dajemo obećanja za narednu godinu

Budget-načela u MSP

Budget, odnosno planiranje predstavlja plan kretanja ključnih aktivnosti i stavki u poslovanju neke kompanije. U stranim kompanijama je to osnov ponašanja. Regionalne i velike također imaju razvijene alate i modele, dok malo i srednje poduzetništvo stidno i dijelom površno ulazi u tematiku.

Uvod

Hrvatski