newsletter

Kako izraditi email marketing strategiju koja funkcionira?

Email marketing nije mrtav. To je kao da kažete da su leci iz poštanskog sandučića prošlost. Naravno, uvijek će biti ljudi koji na svoj poštanski sandučić zalijepiti natpis: “Ne bacaj reklame”. 

Taj tip ljudi jako pazi i na svoj elektronski poštanski sandučić poznat kao inbox. To su oni koji uvijek sumnjičavo škilje kroz rolete kada se u ulici pojavi nepoznati auto ili se uzrujaju kad im nepoznata osoba pošalje zahtjev za prijateljstvo preko Facebooka. 

Hrvatski

Najbolji sustavi za slanje newslettera su...

Želimo početi sa slanjem newslettera. Znamo da je to dobro i da tako možemo doći do novih kupaca.

Ako tako razmišljate, na dobrom ste putu. Da, ovaj digitalni letak doista je jedan od najboljih kanala za oglašavanje ma što ljudi govorili.

Email marketing nikako nije mrtav iako se čak više ni u uredu putem maila ne dijele šaljive fotografije mačaka. Newsletter nekako je preživio to što su email u osobnoj komunikaciji pregazili razni messengeri i danas je jedno od najmoćnijih marketinških oruđa kojim se dolazi do kupaca.

Hrvatski