Kutak za prodavače

Brendiranje poslodavaca kroz nagrađivanje zaposlenika

Važan element za brendiranje poslodavaca i privlačenje kvalitetnih zaposlenika je učinkovit i pravedan sustav nagrađivanja zaposlenika. Međutim, ukoliko sustav nagrađivanja nije postavljen prema pravednim načelima, njegov učinak može polučiti potpuno suprotne učinke od očekivanih te čak i na najbolje zaposlenike djelovati demotivirajuće.

Kako onda postaviti sustav nagrađivanja koji će biti pravedan?

Hrvatski

GODIŠNJI RAZGOVORI: Jeste li definirali ciljeve za nadolazeću godinu?

Završetak poslovne godine i početak nove je idealno vrijeme za osvrt na ostvarenje, tj. ispunjenje individualnih i timskih ciljeva zaposlenika za godinu na izmaku, kao i definiranje ciljeva i planova razvoja za nadolazeću godinu.

Ukoliko se ovakvi razgovori provode sustavno i planski, poslodavci imaju kvalitetnije i motiviranije zaposlenike, a ujedno se i pozicioniraju kao poslodavac kod kojeg se razvoj zaposlenika prati i nagrađuje, ako se postavljeni ciljevi ostvaruju sukladno postavljenim kriterijima. 

Hrvatski

5 ključnih kompetencija uspješnih prodajnih predstavnika

Iako možda nekima koji se nikada nisu okušali u prodaji ovo zanimanje izgleda jednostavno i ne odveć zahtjevno, u današnje vrijeme velike konkurencije, dostupnosti informacija i informiranosti kupaca, posao prodajnih predstavnika je postao izazovniji nego ikada prije.

Stoga, postavlja se pitanje koje su to odlike koje krase najuspješnije prodajne predstavnike i diferenciraju ih od onih prosječnih i manje uspješnih?

1. Poznavanje vlastitih proizvoda 

Hrvatski

SMART ciljevi u prodaji

Za razliku od nekih drugih zanimanja i radnih mjesta, zaposlenicima u prodaji je mnogo lakše postaviti SMART ciljeve koje onda treba kontinuirano pratiti i poduzimati (po potrebi) odgovarajuće korektivne akcije u slučaju neostvarivanja istih. 

Hrvatski

Davanje povratne informacije zaposlenicima prilikom vođenja godišnjih razgovora o učinku

Ključni element godišnjeg razgovora o individualnom učinku zaposlenika je davanje povratne informacije svakom pojedinom zaposleniku. 

Generalno, postoje dvije vrste povratne informacije:

•    pozitivne/podržavajuće povratne informacije
•    korektivne/razvojne povratne informacije

Za svaku od ove dvije vrste povratnih informacija postoje učinkoviti načini kako se one mogu dati. 

a) Pozitivne/podržavajuće povratne informacije

Hrvatski

Najčešće greške u procesu ocjenjivanja zaposlenika prilikom vođenja godišnjih razgovora o učinku

Danas je tvrtkama zaista izazovno pronaći zaposlenika koji je motiviran. Stoga je još važnije da ga, kad pronađe takvog zaposlenika, zadrži što duže u svojim redovima.

Osim za planiranje radnog učinka i razvoja zaposlenika, jasni, otvoreni i konstruktivni godišnji razgovori sa zaposlenicima su važni elementi njihove motivacije i zadovoljstva, a to mogu biti (naravno uz materijalne uvjete) često i ključni elementi za zadržavanje zaposlenika ili njihovo napuštanje tvrtke.

Hrvatski

Motivacija zaposlenika u prodaji

Uspjeh tvrtke uvelike ovisi o kompetencijama i motivaciji zaposlenika. U današnjem bismo se članku osvnuli na motivaciju, osobito na motivaciju u prodaji. 

Motivacija je izuzetno složena dimenzija. Danas je zaista izazovno motivirati zaposlenike i održavati njihov angažman, a posredno i realizaciju na željenoj razini. Osobito je izazovno kontinuirano održavati visoku razinu motivacije u prodaji gdje se prodavači mnogo češće susreću s „ne“, odnosno s odbijanjima koja nerijetko ruše motivaciju iako smo svi svjesni da su „odbijanja“ sastavni dio prodaje. 

Hrvatski

PROPUŠTATE LI ŠTO? Trendovi u prodaji poslovnim korisnicima

Kako je to nekad izgledalo? 

Nekada na tržištu poslovnim korisnicima konkurencije skoro da nije niti bilo. Najvažnije je bilo imati dovoljno robe da se može isporučiti, a na tržištu usluga važno je bilo biti prisutan. U razvijenim zapadnim zemljama ovaj period se podrazumijeva negdje do sredine 60-tih godina prošlog stoljeća, a našim područjima negdje do sredine 80-tih godina prošlog stoljeća.

Hrvatski