kolumna

Važnost planiranja radnog učinka i razvoja zaposlenika za brendiranje poslodavaca

Nakon što je kroz uspješno proveden postupak selekcije odabran najbolji kandidat za određeno radno mjesto i nakon što je zahvaljujući On-boarding planu uspješno uveden u tvrtku, te savladao sve korake uvođenja u posao, sa zaposlenicima treba sustavno i kontinuirano početi raditi na planiranju i praćenju njihovog radnog učinka, te definiranju njihovog osobnog razvoja i razvoja karijere.

Na taj način su zaposleniku unaprijed jasno komunicirana očekivanja i zna koje sve kompetencije treba usvojiti kako bi napredovao u karijeri.

Hrvatski

Vi da ležite, oni da rade

Znate ono kad ste glavni, pa sve znate i za sve vas pitaju? 

I dostupni ste 24 sata dnevno, 7 dana u sedmici. Jer toliko je pitanja na koja samo vi znate odgovor.

Toliko je toga što samo vi znate uraditi. I vole vas, maze i paze. Kako i ne bi. Vi ste glavni! 

Vi pravite strategiju, vi kreirate biznis, vi ste nepobjedivi!

Ne, vi se bavite trivijalnim operativnim stvarima, brinete o toalet papiru, sijalicama, danima godišnjeg, zimnici. 

A, strategija? Pa, dešava se nekako.

Hrvatski

Kako kvalitetnom selekcijom doći do najboljih kandidata za zapošljavanje?

Jedno od osnovnih pitanja koje svaki poslodavac može postaviti prilikom selekcije zaposlenika za zapošljavanje je pitanje vjerodostojnosti i točnosti onog što kandidati o sebi napišu u životopisima i molbama za zapošljavanje. 

Usprkos tome, životopisi su i dalje jedan od osnovnih dokumenata od kojih kreću selekcijski postupci.

Hrvatski

Kako privući i zadržati najbolje zaposlenike brendiranjem poslodavca

U današnje vrijeme sveopćeg nedostatka radne snage, više nego ikada prije postavlja se imperativ da se poslodavci pozicioniraju na tržištu radne snage kao poželjni te oni kod kojih su zaposlenici ponosni što rade ili žele doći raditi. 

Danas gotovo više nego ikad prije, na tržištu rada svakodnevno se susrećemo s nedostatkom radne snage gotovo svih profila, a osobito kvalitetnih zaposlenika koji su motivirani i angažirani te koji žele raditi.

Hrvatski

Poletimo visoko, da se bolje razbijemo

Počelo je. To smo čekali, tome smo se nadali. I dočekali spremni. Ma, više nego spremni! 

Kakve smo samo planove napravili i ciljeve postavili!

Sve što nikada nismo stigli, ima da stignemo ove godine.

Tri puta više, bolje i brže. Možda i četri, ako nas krene. 

Već oko polovine ozloglašenog Januara, popušta zanos i počinje panika.

Jer stići nećemo, ni blizu. Pa dobro, takav je Januar, zato je i ozloglašen. 

Hrvatski

Budite spremni stalno učiti!

Na početku svakog semestra odigram sa svojim studentima na Ekonomskom fakultetu jednostavnu igru.

Postavim im pitanje: Što mislite, koliko znam o temi kojom ćemo se baviti ove školske godine? 

Pitanje ih začudi i nerado ulaze u razgovor.

Kad vide da neću odustati, odgovore preko volje: Napisali ste o toj temi hrpu knjiga. Zato o njoj mora da znate puno.

Dobro, kažem na to. Zamislimo da postoji mjerilo u rasponu od 0% (ništa) do 100%, (sve). Koja je u tom slučaju vaša procjena mojeg znanja? 

Hrvatski

Pare ili život?!

Za Manager.ba piše Enisa Selmanović-Salkić 

Pitanje koje je iz nekih drugih dimenzija prešlo u biznis. I ne na način na koji biste, možda pomislili. Neki ovo zovu i motivacija. 

O motivaciji se priča nadugo i naširoko. Baš je moderna.

Mislim, svi o njoj pričaju, pa je i možemo nazvati trendom. A, radi li se na motivaciji? Pa i radi, reći ćete.

Hrvatski

Biološka transformacija otpadnih voda

Za obradu otpadnih voda koriste se različiti procesi obrade. Biološki procesi obuhvataju razgradnju organskih otpadnih tvari pomoću mikroorganizama tako što ih prevode u biomasu i plinove. 

Biološka obrada otpadnih voda aktivnim muljem već je dugo najzastupljenija metoda zbog niske cijene i učinkovitosti.

Provodi se u aeracijskom bioreaktoru gdje aerobni mikroorganizmi svojom biohemijskom aktivnošću oksidiraju organske tvari prisutne u otpadnoj vodi.

Hrvatski